کد خبر: ۸۰۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

کودک ۴ساله، قربانی نقشه شوم زن کارتن‌خواب

زن معتاد که قبلاً قتل پسربچه را قبول کرده بود در دادگاه ادعا کرد قاتل نیست.
کودک ۴ساله، قربانی نقشه شوم زن کارتن‌خواب
آفتاب‌‌نیوز :

زن کارتن‌خواب که متهم است پسربچه چهارساله‌ای را به قتل رسانده و جسدش را در رودخانه انداخته قتل را انکار کرد.

این زن متهم است کودک را از پارک ربوده و با خود به منطقه جاجرود برده و آنجا به قتل رسانده است. هرچند او بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرده بود اما در جلسه دادگاه مدعی شد کودک حین بازی کردن به داخل رودخانه افتاده است.

گم شدن پسربچه ۴ساله

دو سال قبل زن و مردی به ماموران پلیس گزارش دادند فرزندشان به نام تیام گم شده است. مادر این کودک به پلیس گفت فرزندش در پارک بازی می‌کرد که یکباره ناپدید شد.

وقتی ماموران دوربین‌های مداربسته اطراف پارک را بررسی کردند متوجه شدند زنی به نام مریم که در آن پارک کارتن‌خواب بوده تیام کودک چهارساله را با خودش برده و از محل دور شده است.

به این ترتیب ماموران به ردیابی مریم ۴۰ساله پرداختند و او را بازداشت کردند.

زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده‌ام. برای تکدی‌ تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم، اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم.

در این میان جسد پسر خردسال در رودخانه خجیر پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد.

اعتراف به قتل تیام کوچولو

مریم در ادامه به قتل پسر خردسال اعتراف کرد و گفت: من نسبت فامیلی دوری با مادر تیام دارم. به همین خاطر به خانه آنها رفت‌وآمد داشتم و به درخواست مادرش او را چند بار به پارک برده بودم. آخرین بار پولی در بساط نداشتم و می‌خواستم گدایی کنم. من روی کارتن خودم نشسته بودم که تیام به سمتم آمد، چون فامیل بودیم و با مادرش دوستی هم داشتم این بچه کامل من را می‌شناخت. وقتی روی کارتن من آمد تصمیم گرفتم تیام را همراه خودم ببرم تا پول بیشتری به دست بیاورم. من به بهانه بازی تیام را همراه خودم به سمت جاجرود بردم و مبلغی را هم از طریق تکدی‌ به دست آوردم اما در حوالی جاجرود بودیم که تیام بی‌قراری کرد و من خیلی عصبانی شدم. روسری مرا می‌کشید. من که خمار بودم و حال طبیعی نداشتم او را به داخل کانال آب هل دادم.

در بازجویی‌های بعدی زن معتاد ادعای تازه‌ای مطرح کرد.

او گفت: من در حوالی جاجرود در حال گدایی بودم و تیام همان حوالی بازی می‌کرد. من یک کارتن را به عنوان زیرانداز انداخته بودم اما تیام روی آن آمد. من که عصبانی شده بودم و تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشتم او را داخل کنارآب انداختم. اما بلافاصله پشیمان شدم و به آب زدم، ولی شدت آب زیاد بود و پسر خردسال را با خودش برد. آنجا هیچ‌کسی نبود تا از او کمک بگیرم. به همین خاطر تصمیم گرفتم سکوت کنم.

محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل

با توجه به اعتیاد زن جوان او برای معاینه به پزشکی قانونی فرستاده شد. هرچند اختلال روانی در زن تشخیص داده شد اما متخصصان اعلام کردند او مسئول اعمال خودش است. به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده‌اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه پدر تیام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من در صورت دریافت ۲۵۰ میلیون تومان حاضر به گذشت هستم.

اما مادر قربانی درخواست قصاص کرد.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و مدعی شد پسر خردسال ناخواسته کشته شده است.

او گفت: قبول دارم تیام را همراه خودم به جاجرود بردم، اما قصد بدی نداشتم. من در حال گدایی بودم و او کنار رودخانه بازی می‌کرد. اما ناخواسته در حین بازی به داخل رودخانه افتاد. من تلاش کردم او را نجات دهم اما نشد. من اتهام قتل عمد را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین