کد خبر: ۸۰۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

چرا فتح الله زاده در تمرین حاضر نشد؟

امروز اولین تمرین استقلال بعد از بازی با ذوب آهن برگزار شد. آبی پوشان بعد از برد یک بر صفر در برابر ذوب آهن ۴۸ ساعت استراحت کردند.
چرا فتح الله زاده در تمرین حاضر نشد؟
آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌تر گفته شده بود که امروز علی فتح الله زاده در تمرین استقلال حاضر می‌شود و با بازیکنان در خصوص اهداف آتی باشگاه صحبت خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد.

علی فتح الله زاده که بعد از انتخاب به عنوان مدیر عامل نشستی را با ریکاردو ساپینتو برگزار کرده از او خواست با قدرت به کار خود در استقلال ادامه دهد و خطاب به سرمربی تیم استقلال گفت به عنوان مدیر عامل نسبت به تعهد خود به اعضای کادر فنی تیم پایبند است و به هیچ وجه به دنبال تغییر و تحول فنی در باشگاه نیست. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان به مدیر عامل باشگاه استقلال تکلیف کرده است با همه توان از کادرفنی دفاع کند تا تیم به مسیر درست خود ادامه دهد.

امروز تمرین استقلال طبق روال برگزار شد، ظاهرا علی فتح الله زاده به این بهانه در تمرین استقلال حاضر نشده تا شرایط روحی و روانی تیم در آستانه بازی با آلومینیوم اراک دستخوش تغییر نشود و تیم در آرامش به کار خود ادامه دهد و بازیکنان تصور نکنند تغییر مدیریت در باشگاه موجب بر هم زدن نظم باشگاه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین