کد خبر: ۸۰۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

رئیس دادگستری البرز: حمله اغتشاشگران به یک طلبه در کمال شهر/ تخریب اموال عمومی و حمله به مردم توسط عده‌ای اغتشاشگر

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه اغتشاشگران کنار اتوبان کرج – قزوین سنگ و نخاله ریخته بودند، گفت: اگر راننده‌های عبوری در اتوبان توقف نمی‌کردند، اغتشاشگران با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودرو‌ها آسیب می‌زدند.
رئیس دادگستری البرز: حمله اغتشاشگران به یک طلبه در کمال شهر/ تخریب اموال عمومی و حمله به مردم توسط عده‌ای اغتشاشگر
آفتاب‌‌نیوز :

حسین فاضلی هریکندی شامگاه پنجشنبه در رابطه با حوادث و اغتشاشات امروز در این استان اظهار کرد: امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی قوه قضائیه، وی افزود: اغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آنها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.

فاضلی هریکندی گفت: همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند.

وی افزود: اغتشاشگران در کمال شهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید. همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که در حال حاضر حال این طلبه خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس دادگستری استان البرز گفت: دستورات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به شهادت نیروی بسیجی در کمال شهر کرده‌اند و همچنین شناسایی افرادی که نسبت به ضرب و جرح طلبه آسیب دیده اقدام کرده‌اند صادر شده است.

وی افزود: چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آنها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در جریان اغتشاشات امروز تعدادی از مخلان امنیت بازداشت شده‌اند که اقدامات قضایی نسبت به آنها در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین