کد خبر: ۸۰۵۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

پیروزی رم، منچستریونایتد و آرسنال در هفته ششم لیگ اروپا

در جریان هفته ششم لیگ اروپا تیم‌های مدعی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
پیروزی رم، منچستریونایتد و آرسنال در هفته ششم لیگ اروپا
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته ششم لیگ اروپا تیم رئال سوسیداد و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به سود منچستریونایتد پایان یافت. الخاندرو گارناچو تک گل این بازی را با پاس گل رونالدو به ثمر رساند تا یونایتد برنده این دیدار باشد. رئال سوسیداد در این رقابت ۱۴ موقعیت گل داشت در حالی که منچستریونایتد تنها ۴ موقعیت گل را ثبت کرد.

با اینکه رئال سوسیداد و منچستریونایتد صعودشان را به مراحل حذفی از هفته پنجم قطعی کرده بودند اما این بازی جنگ صدرنشینی بود که در آخر رئال سوسیداد به عنوان تیم نخست صعود کرد.

در دیگر بازی‌های برگزار شده در این دور از مسابقات، آرسنال و زوریخ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی به سود آرسنال با نتیجه ۱ بر صفر پایان یافت. کی ران تیرنی تک گل این بازی را در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند تا آرسنال پیروز این دیدار باشد.

آاس رم و لودوگورتس دیگر بازی هفته ششم بود که با پیروزی پر گل ۳ بر ۱ به سود رم به پایان یافت. لورنزو پلگرینی در دقیقه ۵۶ و ۶۵ از روی نقطه پنالتی و نیکولو زانیولو در دقیقه ۸۵ برای رم گلزنی کردند. در دقیقه ۹۰ وردون از تیم لودوگورتس اخراج شد تا آاس رم با این پیروزی حساس موفق شود به دور بعدی لیگ اروپا صعود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین