کد خبر: ۸۰۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
کسانی که اشتباه کردند هرچه سریعتر از زمین دشمن خارج شوند

فرمانده سپاه استان مرکزی: در کشور شاهد جنگ جهانی هستیم/ گشایش‌های چشمگیر اقتصادی ایجاد شده

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رد پای دشمن در اغتشاشات و اعتراضات خیابانی اخیر کشور مشهود است.
فرمانده سپاه استان مرکزی: در کشور شاهد جنگ جهانی هستیم/ گشایش‌های چشمگیر اقتصادی ایجاد شده
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه در نشست هم افزایی فعلان رسانه‌ای استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک، افزود: جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از همه تجارب و امکانات شکل گرفته و همه باید مراقب باشند. دشمن بنا دارد با فشار حداکثری جامعه را دچار سردرگمی کند و مردم را مقابل مسئولان قرار دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه آنچه که در فضای مجازی منتشر می‌شود ۲۰ برابر اتفاقاتی است که در کف جامعه رخ داده، ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار دروغ توسط پنج شبکه ماهواره‌ای دشمن در ۲ ماه گذشته منعکس شده اما نتوانستند مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی را از مسیر انقلاب جدا کنند.  خنثی سازی توطئه ها نیازمند عملیات روانی رسانه ای است و با وجود اینکه رسانه‌های داخلی در ۲ ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند اما همچنان جای کار وجود دارد و باید تمام ظرفیت خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به میدان بیاورند. دشمن کار حساب شده انجام داده و ماه ها روی آن برنامه ریزی کرده، اما خودشان هم اعتراف کردند که باز شکست خورده‌اند و اکنون به دنبال ترویج خشونت در اغتشاشات هستند که مصداق آن در روزهای گذشته اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: اعتراضات صنفی و مشکلات معیشتی قبل از فتنه سمت و سویی دیگر داشت، خشن نبود، اما رفته رفته دشمن مسیر اعتراضات را تغییر داد افرادی که فریب خورده‌اند، باید صف خود را از دشمنان جدا کنند.

سردار کریمی تصریح کرد: نیروهای مسلح در ۲ ماه گذشته از سلاح های جنگی استفاده نکرده‌اند اما وقتی که دشمن با اسلحه میان مردم باشد، باید برخورد قاطع با آنها صورت گیرد. کسانی که اشتباه کردند، تحت تاثیر فضای مجازی و هیجانات نوجوانی و جوانی قرار گرفتند هرچه سریعتر از زمین دشمن خارج شوند، زیرا امنیت کشور شوخی نیست و اگر اعتراضات به خشونت کشیده شود آسیب جدی می‌بینند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته بسبج گفت: این هفته مختص بسیج نیست و این واژه عام و فراگیر است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکسی دل در گرو انقلاب، اسلام و ارزش ها دارد و در این مسیر قدم می گذارد، یک بسیجی است.

سردار کریمی اظهار داشت: مبنای تفکر بسیجی، تفکر عاشورایی است، بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پرثمر و مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهدای گمنام و معراج اندیشه پاک اسلامی است. امروز در کشور شاهد جنگ جهانی هستیم، جنگی که استکبار با همه ظرفیت های خود به میدان آمده و یک جنگ ترکیبی با تمام توان شکل داده است. رهبر معظم انقلاب خطر این جنگ را از یک سال قبل گوشزد کردند و برای مقابله با این جنگ، جهاد تبیین را مطرح کردند. دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات منفی سعی در تسلط بر افکار جوانان و نوجوانان ما دارند، بنابراین در این شرایط باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تشریح و تبیین شود. وقوع انقلاب اسلامی نظام بین المللی را تحت تاثیر قرار داد و بنا به فرموده امام راحل، انفجار نور بود و این نور بنا است ظلمت را از جهان برچیند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: امام راحل با بهره گیری از همه تجارب، انقلاب اسلامی را بنا کرد و دشمن برای نابود ساختن، انحراف و بیراه کشاندن انقلاب همه تلاش خود را به کار گرفته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تاکید کرد: بسیاری از مسایل امروز جامعه به دلیل نپرداختن جدی به موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته است.استکبار به دنبال نابود کردن فرهنگ ها و غالب کردن فرهنگ خود است و در این راستا شبکه‌های مختلف ماهواره ای، بنگاه های خبری و رسانه ای راه‌اندازی کرده و فرقه های ضاله، اسلام آمریکایی، مواد مخدر، فرهنگ مصرف گرایی و اسلام فردی را ترویج می کند.دشمنان اقدامات براندازی و مخملی را در دستور کار خود دارند و به دنبال تشکیل حزب ها و مکتب‌های سیاسی در راستای اهداف خود هستند. برخی احزاب و گروه‌های سیاسی به جای اینکه عاملی برای پیشرفت انقلاب شوند، خودشان چالش و مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کردند، آشفته بازاری درست کردند و در این آشفته بازار بار خود را بستند. اکنون کشور وارث مشکلات چهار دولت گذشته است که در خانواده انقلاب بودند اما با امام راحل زاویه داشتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ۱۳ ماه از آغاز بکار دولت انقلابی گذشته اما اقدامات خوب آن باعث عصبانیت دشمن شده است و مردم بدانند مشکلات پیش آمده کشور یک شبه حل نمی شود. قراردادهای خوبی برای دور زدن محاسبات اقتصادی در طول ۱۳ ماه گذشته منعقد شده و گشایش‌های چشمگیری نیز ایجاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین