کد خبر: ۸۰۹۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

سوال روزنامه اصولگرا از بازیکنان تیم ملی: سرود را می‌خواندید و فحش می‌شنیدید بهتر نبود؟

روزنامه سیاست روز نوشت: اعضای تیم بهترین کاری که می‌توانستند انجام دهند خواندن سرود ایران اســلامی با قوت و قدرت هر چه بیشتر بود. ســرود را می‌خواندند و از سوی ایرانی نما‌ها فحش می‌شنیدند بهتر نبود؟
سوال روزنامه اصولگرا از بازیکنان تیم ملی: سرود را می‌خواندید و فحش می‌شنیدید بهتر نبود؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اصولگرای سیاست روز در گزارشی از عدم خواندن سرود ملی از سوی تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد و با اشاره به حضور ایرانیان معترض در ورزشگاه قطر، از بازیکان پرسید: سرود را می‌خواندید و فحش می‌شنیدید بهتر نبود؟

به گزارش سیاست روز، در حالــی که بازیکنان انگلیس هنگام آغاز بازی ســرود ملی خــود را با قدرت خواندند، بازیکنان ایران زمان پخش سرود ملی سکوت کردند. با توجه به رفتار این روزهای اعضای تیم ملی که از سوی برخی وطن فروش تحت فشار قرار دارد، هر چند پیش بینی می شد که آنها چنین رفتار ناپسند و دور از غیرت ایرانی را از خود بروز دهند؛ اما انتظار نمی رفت که آنها ســرود ملی را نخوانند و تن به یک شکست سنگین بدهند.

در ادامه این مطلب آمده است: گرچه گفته می شــود فضای استادیوم از سوی برخی ایرانی نماهایی که از دیگر کشورها به قطر آمده اند، علیه تیم ملی بود و شــعارها و ناســزاهای غیر اخالقی علیه تیم سر داده می شد، با این وجود اعضای تیم بهترین کاری که می توانستند انجام دهند خواندن سرود ایران اســلامی با قوت و قدرت هر چه بیشتر بود. ســرود را می خواندند و از سوی ایرانی نماها فحش می شنیدند بهتر نبود؟

نویسنده در پایان تاکید کرده است: هر چند اکثریت مردم ایران خواهان پیروزی و نتایج منطقی از تیم ملی اســت، اما به نظر می رســد که باید در باره تیم ملی فوتبال تجدید نظر اساســی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
1
11
معلوم نیست که منظور نویسنده از رفتار ناپسند و دور از غیرت ایرانی نخواندن سرود است یا دفاع نکردن از حقوق نوجوانان کشته شده ایرانی مثل سایر پهلوانان در حضور رئیس‌جمهور.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین