کد خبر: ۸۱۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

خیز کانیه وست برای انتخابات ۲۰۲۴/درخواست از ترامپ برای قبول معاون شدن

کانیه وست، رپر جنجالی آمریکایی که سابقا همسر کیم کارداشیان بود، گفت که از رئیس‌جمهوری سابق آمریکا خواسته تا در ۲۰۲۴ معاون او باشد.
خیز کانیه وست برای انتخابات ۲۰۲۴/درخواست از ترامپ برای قبول معاون شدن
آفتاب‌‌نیوز :

 این رپر آمریکایی که با نام "یه" (Ye) شناخته می‌شود، با انتشار ویدیویی در توییتر به ملاقات اخیرش با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در عمارت مارالاگو در فلوریدا اشاره کرد و یک سری تصاویر هم با برچسب"Ye ۲۴" گذاشت که اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دارد.

به گزارش وب‌سایت هیل، کانیه وست در این پیام ویدیویی گفت: فکر می‌کنم چیزی که باعث ناراحتی ترامپ شد، این بود که من از او خواستم معاون رئیس‌جمهوری باشد. فکر می‌کنم این باعث غافلگیری او شد.

این رپر آمریکایی همچنین مدعی شد که ترامپ درباره نامزدی در انتخابات بر سر او فریاد کشیده بود. وست در این ویدیو گفت: ترامپ داشت از آن طرف میز بر سر من فریاد می‌کشید که قرار است من ببازم. به او گفتم که صبر کن، صبر کن، ترامپ تو داری با "یه" حرف می‌زنی!

کانیه وست در گذشته حامی ترامپ بود و سال ۲۰۱۸ هم در دفتر ریاست جمهوری با او ملاقات داشت اما برای ۲۰۲۰ هم تلاش کرد نامزد انتخابات شود.

ترامپ هم با انتشار بیانیه‌ای دیدار با وست را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: کانیه وست خیلی دلش می‌خواست به مارالاگو بیاید. جلسه شام ما قرار بود دو نفری باشد اما او با میهمانی آمد که من هرگز قبلا ندیده بودم و هیچی از او نمی‌دانستم.

همچنین گزارش‌های ضد و نقیضی منتشر شده مبنی بر اینکه فرد همراه کانیه وست در واقع نیکولاس فوئنتس، مفسر راست‌گرای آمریکایی بوده که نظراتش از نگاه برخی نژادپرستانه و یهودستیزانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین