کد خبر: ۸۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

هشدار یک روزنامه اصلاح‌طلب؛ پیروزی تیم فوتبال دست‌مایه تحقیر معترضان نشود

روزنامه همدلی نوشت: اکنون که تیم ملی ایران در یک بازی دیگر توانست یک پیروزی کسب کند، بیم ان می‌رود که کسانی که در مورد قبلی آن گونه عمل کردند، این پیروزی را نیز دست‌مایه تحقیر مردمی قرار دهند که در بازی اول منتقد تیم ملی بودند.
هشدار یک روزنامه اصلاح‌طلب؛ پیروزی تیم فوتبال دست‌مایه تحقیر معترضان نشود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه همدلی هشدار داده که پیروزی ایران مقابل ولز دست‌مایه تحقیر مردمی که در بازی اول منتقد تیم ملی بودند، قرار نگیرد.

به گزارش همدلی، اتحاد با درج تصاویر و شعارها روی بنرها و بیلبوردها در میادین و خیابان‌ها به وجود نمی‌آید، با تکرار و تبلیغ واژه اتحاد در رادیو وتلویزیون، نیز مردم متحد و همدل نمی‌شوند. بدون تردید فوتبال، جام جهانی وتیم ملی می‌توانست نقطه مهمی برای ایجاد همدلی در کشور باشد، که مانند بسیاری دیگر از موقعیت‌ها از آن استقبال نشد. بردن تیم ملی به حضور رئیس جمهوری که چندان سرمایه اجتماعی قدرتمندی ندارد و نحوه انعکاس رسانه‌ای آن از سوی رسانه ملی وتکرار آن در روزهایی که مردم به خاطر بسیاری از مسایل ناراحتند و اتفاقا دولت نیز از جمله فراهم کنندگان این نارضایتی‌هاست، این وضعیت را تشدید کرد.

نویسنده در اداکه هشدار داده است: اکنون که تیم ملی ایران در یک بازی دیگر توانست یک پیروزی کسب کند، بیم ان می رود که کسانی که در مورد قبلی آن گونه عمل کردند، این پیروزی را نیز دست‌مایه تحقیر مردمی قرار دهند که در بازی اول منتقد تیم ملی بودند. درحالی که بدون تردید پیروزی روز گذشته تیم ملی می‌تواند، بسیاری از معترضان به وضعیت کشور را نیز زیر چتر غرور ملی جمع کند. البته اگر برخی محافل تندرو داخلی نخواهند از آب این پیروزی ماهی مراد خود را صید کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین