کد خبر: ۸۱۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
روزنامه هم‌میهن:

منحصر کردن اعتراضات به توطئه بیگانگان معترضان و مردم را عصبانی‌تر می‌کند

روزنامه هم‌میهن نوشت: نباید اصرار داشت که همه امور خارجی است، چون این به‌معنای ناتوانی ما در اصلاح امور خواهد بود ضمن اینکه معترضان و مردم را عصبانی‌تر می‌کند.
منحصر کردن اعتراضات به توطئه بیگانگان معترضان و مردم را عصبانی‌تر می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم‌میهن با اشاره به بیانیه دیروز شورای امنیت کشور بر منحصر کردن اعتراضات به توطئه بیگانگان هشدار داد این کار فقط معترضان و مردم را عصبانی‌تر می‌کند.

به گزارش هم‌میهن، پس از گذشت حدود ۸۰روز از اعتراضات اخیر، شورای امنیت کشور نیز بیانیه‌ای را پیرامون این حوادث منتشر کرد. بیانیه‌ای که نسبت به بیانیه مشترک دو نهاد اطلاعاتی کشور یک گام به پیش محسوب می‌شود.

نویسنده با بیان این مقدمه در ادامه تاکید کرده است: تفاوت رویکرد رسمی با رویکردهای غیررسمی در این است رویکرد غیررسمی دخالت و اقدامات و توطئه‌های دیگران را نفی نمی‌کند، ولی نارسایی‌های داخلی را عامل اصلی و زمینه‌ساز می‌داند و نیز اعتقاد دارند که برجسته کردن عامل خارجی نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را بیشتر می‌کند. آن متغیرهایی که در اختیار ماست تا تغییر دهیم و شرایط را بهبود ببخشیم، متغیرهای داخلی است پس همچون بیانیه مزبور، نباید اصرار داشت که همه امور خارجی است، چون این به‌معنای ناتوانی ما در اصلاح امور خواهد بود ضمن اینکه معترضان و مردم را عصبانی‌تر می‌کند. همه می‌دانیم که واقعیت چیست و با نگفتن آن مشکلی حل نخواهد شد فقط خودمان را از مسیر درست منحرف می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین