کد خبر: ۸۱۲۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
درباره عکس‌هایی از رئیسی و قالیباف در جلسه مشترک دولت و مجلس

تصویری خاص از قالیباف و رئیسی!

روز گذشته نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد. تصاویری از حاشیه این نشست خبرساز شده است.
تصویری خاص از قالیباف و رئیسی!
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد. تصاویری از حاشیه این نشست خبرساز شده. عکس‌هایی از رئیسی و قالیباف در جلسه مشترک دولت و مجلس در فضای مجازی بسیار هم‌رسان شده است.

امیر جدیدی با اشاره به عکس رئیسی و قالیباف زیر باران، در روزنامه هم‌میهن نوشت: یکی از دشوارترین کار‌های دنیا راه رفتن دو نفر زیر یک چتر است. نه اینکه شبیه کار معدن سخت باشد. منظور اینکه اگر قرار باشد دو نفر از تیررس قطره‌های باران در امان باشند، آن وقت است که این دشواری خودنمایی می‌کند. قضیه از این قرار است که یک چتر برای دونفر، فقط در صورتی جواب می‌دهد که علاقه قلبی بین‌شان باشد. یعنی رفق و مدارا و عشق بین آن‌ها در جریان باشد.

برای عاشق و معشوق جریان البته راحت‌تر است. چرا که دست در دست یکدیگر حلقه می‌کنند و چتر جایی بین دو بدن قرار می‌گیرد. آن‌وقت است که این قدم‌زدن‌ها خاطره می‌شود و این چتر است که قلب‌ها را به هم نزدیک می‌کند. اما دنیای سیاست جای این سوسول‌بازی‌ها نیست. قولی مشهور است که سیاست پدر و مادر نمی‌شناسد، چه رسد به اینکه زیر باران با یک چتر هم‌قدم شوی. اینجا همان‌جایی است که راه رفتن با یک چتر اتفاقا می‌تواند پرده از حقایق ناگفته‌ای بردارد.

همانطور که در عکس می‌بینید هنگام ورود رئیس‌جمهور به مجلس جهت نشست هماهنگی، رئیس مجلس چتر را در واقع برای خودش گرفته است و قطره‌های باران بر سر و دوش میهمان ریخته می‌شود. از روی یک عکس البته که نمی‌شود قضاوت درستی داشت، اما با توجه به استدلال بالای نوشته، راه رفتن دو مرد سیاسی زیر یک چتر عملا غیرممکن است.

تصویری خاص از قالیباف و رئیسی!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
5
سردار،دکتر،خلبان...قالیباف چتر رو از همکارش در یک قوه دیگه دریغ میکنه بعد میخواد واسه من عامی عادی کاری بکنه؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین