کد خبر: ۸۱۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

دستگیری ۱۳۸۲ خرده‌فروش موادمخدر از پارک‌ها و اطراف مدارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۳۸۲ خرده فروش موادمخدر از اطراف مدارس و پارک‌ها طی سه ماه اخیر خبرداد.
دستگیری ۱۳۸۲ خرده‌فروش موادمخدر از پارک‌ها و اطراف مدارس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ضرغام آذین با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از اطراف مدارس جزو اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ است، گفـت: همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، یعنی چند روز قبل از بازگشایی مدارس ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با حضور محسوس و نامحسوس در اطراف مدارس نسبت به پاکسازی اطراف مدارس از حضور خرده فروشان موادمخدر اقدام کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود:‌ همچنین طرح مذکور را در پارک‌ها و بوستان‌های شهری نیز به اجرا درآوردیم که در جریان آن شماری از خرده‌فروشان موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز در حدود سه ماه گذشته، یعنی از زمان بازگشایی مدارس تاکنون ۱۳۸۲ خرده فروش مواد مخدر در سطح پارک‌ها و اطراف مدارس شناسایی و دستگیر شده‌اند که از این افراد مقادیر قابل توجهی نیز موادمخدر کشف و ضبط شده است.

آذین افزود: همچنین تعدادی از معتادان متجاهر نیز شناسایی و نسبت به جمع‌آوری و انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اجرای این طرح‌ها را به خواست شهروندان و خانواده‌ها اعلام کرد و گفت:‌ اجرای این طرح‌ها متوقف نشده و همچنان با قوت ادامه خواهد داشت. از شهروندان نیز تقاضا دارم که هرگونه حضور خرده‌فروشان موادمخدر در اطراف مدارس،پارک‌ها و سطح شهر را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین