کد خبر: ۸۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

۷ میلیون ایرانی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند

رییس سازمان بهزیستی کشور تعداد افراد تحت پوشش این سازمان را هفت میلیون نفر بیان کرد و گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از این تعداد دارای معلولیت هستند.
۷ میلیون ایرانی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد قادری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد با بیان اینکه این سازمان درحال ارایه ۵۰ خدمت به جامعه هدف است، افزود: این سازمان به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان و نهادهای حمایتی در کشور توفیق خدمت به جامعه هدف را دارد که با هم‌افزایی بیشتر با سایر ارگان ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب‌تر به افراد تحت پوشش است.

یکی از رسالت های سازمان بهزیستی، شناسایی استعدادهای افراد دارای معلولیت و توانمند سازی آنها استوی با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان بهزیستی، شناسایی استعدادهای افراد دارای معلولیت و توانمند سازی آنها است، اظهار کرد: ما در سازمان بهزیستی در راستایی شناسایی و توانمندی افراد دارای معلولیت برنامه های مختلفی در دست اقدام داریم که برگزاری جشنواره تئاتر معلولان در این زمینه است.

رییس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم که جامعه افراد دارای معلولیت حضور مؤثر در اجتماع داشته باشند و در این راستا باید شرایط مناسب برای اقامت، اوقات فراغت‌ و فضای دانشگاهیان مهیا شود.

قادری از راه اندازی مجموعه ای به اسم هنر درمانی در سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: این مجموعه تلاش می کند برای اوقات فراغت معلولان برنامه ریزی کند و دفتری نیز در سازمان بهزیستی وجود دارد که این امر را متولی گری می کند.

رییس سازمان بهزیستی کشور امروز برای شرکت در اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کویر به یزد سفر کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین