کد خبر: ۸۱۶۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

کنایه مهاجری به مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد

اگر فرصت داشتید سندی را که بر اساس آن یکی از کاندیدا‌های انتخابات۹۲ ردصلاحیت شد منتشر کنید. در آن قضیه حرف‌های جدی در مورد شما مطرح است که هرگز به آن‌ها پاسخ نگفته اید. از کجا معلوم که همان سند را یهودی‌های صهیونیست، پااندازی نکرده باشند؟!
کنایه مهاجری به مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در صفحه تلگرام خود نوشت:

آقای مصلحی، الان وزیر اطلاعات نیستید که بگویید سندم محرمانه است!

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای مصلحی
سلام علیکم

در آخرین سخنرانی خود ادعا کرده اید سندی دارید که نشان می‌دهد یک فرد یهودی به ابوسفیان و معاویه خط داده که مسلمان شوند (نقل به مضمون)

طبیعی بود که این اظهارنظر در مجامع مذهبی- تاریخی جدی گرفته نشود و در حد یک لطیفه با آن برخورد گردد، اما این پرسش مطرح است که چرا سند خودتان را منتشر نمی‌کنید؟ الان که در موضع وزیر اطلاعات نیستید که بگویید خبرموتق دارم و دلیل متقن دارم و مخاطبین مجبور به سکوت باشند؟!

براستی چه منطقی می‌پذیرد که شخص پیامبر ص از کشف دلیل گرویدن معاویه و پدرش به اسلام عاجز بوده است؟ کاش همان موقع آنجا بودید و سند را نزد پیامبر رو می‌کردید تا ایشان دختر ابوسفیان را به همسری نگیرد. نکند می‌خواهید بگویید آن ازدواج هم با خط دهی یک یهودی انجام شده است؟!

جناب آقای مصلحی! دوران بزن در رو تمام شده. اهل تحقیق توقع شان این است که چهره‌های روحانی سخن غیر منطق نگویند و به فرموده قرآن" قولو قولا سدیدا.

حافظ هم می‌گوید: یا سخن دانسته گو‌ای مردِ عاقل، یا خموش.

پ. ن: اگر فرصت داشتید سندی را که بر اساس آن یکی از کاندیدا‌های انتخابات۹۲ ردصلاحیت شد منتشر کنید. در آن قضیه حرف‌های جدی در مورد شما مطرح است که هرگز به آن‌ها پاسخ نگفته اید. از کجا معلوم که همان سند را یهودی‌های صهیونیست، پااندازی نکرده باشند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین