کد خبر: ۸۱۷۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

پیام تسلیتی برای کارگردان جوان

انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران، در پی درگذشت محسن جعفری راد متنی را در سوگ او منتشر کرد.
پیام تسلیتی برای کارگردان جوان
آفتاب‌‌نیوز :

این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار ما قرار گرفته، به شرح زیر است:

«چه ناباورانه و در نهایت بهت و حیرت محسن جعفری راد عزیز از اعضای ارزشمند انجمن منتقدان ‌نویسندگان سینمایی ایران را از دست دادیم. جعفری راد از منتقدان پرتلاش و ارزشمند سینمای ایران بود که خیلی زود از میان‌مان پر کشید و بدون تردید جای خالی‌اش تا همیشه حس می‌شود.

فقدان محسن عزیز بدون شک غمی سنگین بر دل و جان‌مان گذاشت و با قلبی آکنده از اندوه و ماتم، این مصیبت را به خانواده محترم و معززش و همچنین اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت می‌گوییم و برای خانواده‌اش صبر و برای روح محسن عزیز رحمت واسعه الهی را خواستاریم.
روحش قرین آرامش حضرت دوست و یادش تا همیشه گرامی.»

بر اساس اعلام این انجمن مراسم خاکسپاری مرحوم محسن جعفری راد، فردا، دوشنبه ۱۹ دی ماه در شمال کشور و در شهر رحیم آباد برگزار می‌شود و در جوار مزار مادربزرگوارش آرام می‌گیرد.
همچنین به گفته خانواده‌اش به زودی مراسمی هم در کرج برگزار خواهد شد.

محسن جعفری راد متولد سال ۱۳۶۵ و اهل رودسر در استان گیلان، کارشناسی ارشد سینما و فارغ‌التحصیل کارشناسی معماری بود که سال‌ها در نشریات و مجلات معتبر سینمایی قلم زد. عمده فعالیت او در مجله فیلم و فیلم امروز انجام شد.

جعفری راد، فیلمسازی را از سال ۸۷ و از انجمن سینمای جوان لاهیجان آغاز کرد. ساخت مستندهای «رنج زیر پوست»،« سایه‌های سبز» از مجموعه مستند یکی از ما» و فیلم کوتاه داستانی «فقط مه واقعی است» به تهیه کنندگی رامبد جوان از دیگر فعالیت‌های او به شمار می‌رود.

وی همچنین به تدریس سینما در دانشکده‌ها و مؤسسه‌های خصوصی و انجمن سینمای جوانان ایران می‌پرداخت.

محسن جعفری راد صبح امروز، یکشنبه ۱۸ دی ماه در منزلش در کرج درگذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین