کد خبر: ۸۱۸۷۸۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
اظهارات عجیب امام جمعه کرج درباره ارتباط حجاب و خشکسالی

امام جمعه کرج: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است!/ تذکرات افاقه نکند، باید پلمب و لغو پروانه شوند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه قانون حجاب باید اجرایی شود، گفت: بی‌حجابی عفت را از بین می‌برد و مرکز تربیت را تخریب می‌کند.
امام جمعه کرج: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است!/ تذکرات افاقه نکند، باید پلمب و لغو پروانه شوند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده، ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه متقین در بروز مشکل شکوایه با کسی نخواهند داشت، گفت: کسی که از مصیبتی که به او وارد شده است شکوه بکند نزد دیگران از خداوند تعالی شکوه کرده است.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها به آیات و روایات بسیار در ستایش این بانوی مکرمه پرداخت و تصریح کرد: اگر قرار بود حُسن و تمام خوبی را در یک صفت و نام خلاصه کنیم می‌توانستیم آن را همنام حضرت فاطمه بنامیم، چه بسا مرتبه حضرت فاطمه از آن نیز بالا‌تر است.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری به اسامی بانوانی که در قرآن کریم از آن‌ها نام برده شده است، تصریح کرد: ۳۵ آیه در حق صدیقه طاره سلام الله علیها، نازل شده است.

حسینی همدانی افزود: آنچه نظام اسلامی برای پیشرفت بانوان و ارزش گذاری زن مسلمان اعمال کرده است بررسی شود، تا اثرات آن پیشینه و واقعیت کلام بیگانگان و یاوه گویان را نمایان کند.

وی با تاکید بر اینکه نقش بانوان در فرهنگ اسلامی باید تبیین شود، ادامه داد: نقش زن در خانواده، زن به عنوان مادر، زن به عنوان همسر و... باید بررسی شود، اگر این نوع از نگرش در فرهنگ اسلامی به دنیا اعلام شود بساط خیلی چیز‌ها برچیده می‌شود.

حسینی همدانی اضافه کرد: زن مسلمان اگر مدیریت به دست بگیرد جامعه را اصلاح خواهد کرد، فلذا اسلام هم حامی حضور بانوان در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است. اما با تحقیر شدن بانوان و سواستفاده از آن‌ها قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکن امروز عده‌ای با حجاب که فرمان خداوند و عامل حفظ بانوان است، مقابله می‌کنند، اظهار کرد: این گروه می‌دانند اگر حجاب برود، عفت می‌رود و مرکز تربیت تخریب می‌شود. باید دقت کنیم که دشمنان این انقلاب اسلامی این روز‌ها چگونه به این اصل می‌پردازند؟ البته قاعل بر این هستیم که همه افرادی که باید کاری کنند و کوتاهی می‌کنند، مسؤول هستند. قانون باید اجرا شود و از هیچ نباید ترسید فقط باید از خدا ترسید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود، اضافه کرد: باید از قدرت و اختیاری که به لطف خداوند در اختیار برخی قرار گرفته است در مسیر درست استفاده شود، باید سنگر عفاف و حجاب با قدرت حفظ شود. باید برنامه ایجابی و اغنایی داشته باشیم، کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: همین کرج برخی از موسسه‌ها، مجتمع‌های تجاری و داروخانه‌ها و... که وارد می‌شویم تصور نمی‌شود که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم!

تشکر امام جمعه کرج از دستگاه قضایی در استان

وی‌ در ادامه ضمن تشکر از تشکیل کارگروه چند قیمتی در کرج، اضافه کرد: بحث مالیات بر ارزش افزوده نیز توسط دستگاه قضایی ورود شده است و دیده می‌شود با دریافت مالیات بر ارزش افزوده به مردم ظلم می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون باید در خصوص حجاب اجرایی شود، یادآور شد: هفته گذشته طی نشستی با نیروی انتظامی خواستار پیگیری وتحقق این امر شدیم، راهکار‌هایی هم ارائه شد، همچنین طی جلسه‌ای با امر به معروف و نهی از منکر استان نیز خواستار تذکر و مذاکره با مراکزی که حجاب را رعایت نمی‌کنند شدیم. در نهایت متخلفان باید بدانند تعارف نداریم باید با اشتباهات برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدام بعدی با صلابت و قدرت خواهد بود و تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد.

وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.

وحدت رمز پیروزی بر باطل است

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه به حفظ وحدت میان افراد جامعه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید در مسیری قدم برداریم تا امید آفرینی در جامعه زیاد شود، کسی که گران فروشی می‌کند، افرادی که حقوق مردم را ضایع می‌کنند، کارمندانی که به خواسته ارباب رجوع توجه ندارد، متخلفان نسبت به قانون و... چگونه می‌خواهند به تشدید وحدت و امید در جامعه کمک کنند؟

حسنیی همدانی در ادامه با اشاره به اینکن رهبر انقلاب دائما از وحدت سخن گفته است، اضافه کرد: وحدت در جامعه آثار پر برکتی به دنبال دارد که برای وثال یکی از نخستین اثرات آن را می‌توان فرار شاه مفلوک از کشور دانست.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به استقرار حکومت و نظام جمهوری اسلامی پس از آن حکومت طاغوتی، ادامه داد: پس از آن نظام جدیدی به دنیا معرفی شد که مستکبرین را ناراحت و‌ناامید کرد، ۴۳ سال است تمام تلاش خود را می‌کنند تا جمهوری اسلامی را تضعیف و منزوی کنند، اما همیشه دچار اشتباهات محاسباتی می‌شوند و نمی‌توانند مقابل مردم و فرامین مقام معظم رهبری بایستند از آن طرف هر روز منفور‌تر میشوند و از منطقه حذف شده‌اند.

وی در بخش دیگری با تاکید بر لزوم دقت بر مفاهیم آیات آیة الکرسی، یادآور شد: اگر کسی یا امتی ولایت طاغوت را پذیرفت و اهل کفر شد قطعا به سمت سقوط و نابودی حرکت خواهد کرد و تاریک و ظلمانی می‌شوند، طاغوت او را به سوی نار و آتش سوق خواهند داد.

احیای امت واحد اسلامی و عصبانیت دشمن

وی در خصوص اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی، اضافه کرد: یک نشریه بدنام به لجن پراکنی و اهانت به مقام‌معظم رهبری و مراجع دینی اقدام کرده است. هفته نامه‌ای با سابقه‌ای روشن از نازسا گویی به رهبران دینی آن هم در کشوری که خود را مهد آزادی می‌داند، البته اگر کسی تاریخ فرانسه را مطالعه کند در می‌یابد که پشت این کار‌های ظاهری که تفکری وجود دارد، جمجمه هزاران کشته انقلاب جزایر که در موزه نگهداری می‌شود برای رسوایی آن‌های کافی است.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به اینکه این فرامین مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان در بحران‌ها و شرایط مختلف است که دشمن را وادار به انجام این کار‌ها می‌کند، اضافه کرد: می‌دانند جنگ نرمی که راه انداختند و به دنبال نابودی باور‌های مردم هستند با تیزبینی مقام معظم رهبری و فرمان بردار بودن مردم در میدان نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رهبر امت اسلامی در سراسر جهان هستند، یادآور شد: چه آنجا که محور لبنان است و چه آنجا که فلسطین قرار گرفته، به توصیه و ارشاد مقام معظم رهبری است. احیای امت واحده اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی است که آن‌ها را ناراحت و عصبی کرده است.

مصلی کرج آمادگی میزبانی از بی‌خانمان‌ها را دارد

امام جمعه کرج در پایان با بیان اشاره به کاهش دمای هوا، تصریح کرد: هوا سرد شده است اگر گرمخانه‌ها کفاف نمیدهد مصلی کرج آمادگی این را دارد که افراد بی سرپناه را به عهده بگیرد و طبق روال گذشته در طول هفته از آن‌ها پذیرایی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
5
195
روایت داریم قطع نزولات بخاطر قضات ناعادله نه حجاب، اینطور که باید اروپا خشکسالی میشد..عجیبه که هنوزم باید اینارو به شما گفت!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
2
169
حاج آقا اینجوری بخوای حساب کنی از زمان استقرار جمهوری اسلامی برکات ارضی و سماوی قطع شده. شما که باید یادت باشه:
به کوری چشم شاه زمستونم بهاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
170
دلیل الودگی هوا چیه حاجی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
167
دلیل تورم چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
158
دلیل بیکاری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
161
دلیل مهاجرت را هم بفرما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
2
173
من میبینم اینجایی که دارم زندگی میکنم( انگلیس) هروز بارون میاد، تعداد بیحجابها بسیار بیشتر از باحجابهاست، حاجی میشه بگی دلیل نزول اینهمه نعمت الهی توی سرزمین کفر چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
2
155
دلیل زندگی با فقر و فلاکت چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
154
دلیل اختلاس و ربا و دزدی ...چیه زمان شاه که بی حجابی بیشتربود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
138
دلیل فقر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
140
دلیل دروغ و خشک سالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
129
دلیل جاسوسی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
144
در باره کودکان کار نظری ندارین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
97
22
بله خوب حجاب رعایت می‌کنی بارون زیاد میشه باید بی حجابها از این مملکت بیرون ریخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
2
169
اتفاقآ از موقع كم حجابي بانوان محترم، نزولات آسماني زياد شده، حاجي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین