کد خبر: ۸۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

حاشیه‌های بازی استقلال و ملوان/ طنین نام خلیج فارس در آزادی

کمتر از ۴۰۰۰ نفر به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا بازی استقلال و ملوان را تماشا کنند.
حاشیه‌های بازی استقلال و ملوان/ طنین نام خلیج فارس در آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و ملوان از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

محمد حسین مرادمند و سید حسین حسینی که همچنان در بند مصدومیت هستند، با لباس شخصی، تیم خود را در این بازی همراهی کردند. حسینی با عصا وارد استادیوم شد.

با توجه به محرومیت بهزاد غلامپور، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر بدون حضور مربی‌ دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

عارف غلامی، صالح حردانی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، محمدحسین زواری و سینا سعیدی‌فر روی نیمکت ذخیره استقلال حضور دارند.

کمتر از ۴۰۰۰ نفر تماشاگر در استادیوم آزادی حضور پیدا کرد. با توجه به اینکه ظرفیت ۳۰ درصدی برای این بازی مد نظر قرار گرفته شده بود اما گرانی بلیت‌ها باعث شد هواداران کمی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. همچنین در جایگاه ویژه ورزشگاه که یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود، کمتر از ۲۰ نفر حضور داشتند.

پیش از آغاز بازی، ریکاردو ساپینتو و مازیار زارع با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند. همچنین مراسم پیش از آغاز بازی با بنری از خلیج فارس برگزار شد. ملوانی‌ها قبل از سوت داور، به سمت هوادارانشان رفتند و به آن‌ها دلگرمی دادند.

در دقیقه ۱۲ بازی، روزبه چشمی یک توپ را از خط دروازه استقلال بیرون آورد. این اتفاق باعث خوشحالی هواداران استقلال شد و در ادامه این بازیکن را تشویق کردند.

روی حمله استقلالی‌ها در دقیقه ۱۵، این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شد. این درحالی بود که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند چون صحنه خطا، مصاف تک به تک بوده است، بازیکن ملوان باید کارت قرمز دریافت می‌کرد اما داور اعتقادی به این مساله نداشت. تصمیم داور باعث اعتراض هواداران استقلال و ساپینتو شد.

هواداران استقلال تا اواسط نیمه اول، بی‌امان تیم محبوب خود را تشویق کردند و با شعارهای مختلفی که دادند،‌ تلاش کردند به آبی‌پوشان کمک کنند که به گل برتری دست پیدا کنند.

روی فرار مهدی قایدی در دقیقه ۳۷، قاضی‌زاده مدافع ملوان دروازه تیم خود را به اشتباه باز کرد. این مساله باعث خوشحالی کادر فنی استقلال شد و ساپینتو همکاران خود را در آغوش گرفت. هواداران استقلال در ادامه با شعار «استقلال با غیرت»، تیمشان را تشویق کردند.

تماشاگران بازی در اواخر نیمه اول مسابقه برای حمایت از خلیج فارس، با شعار «خلیج فارس ایران» به تشویق پرداختند.

شوت محمد محبی روی پاس مهری در دقیقه ۴۴ به گل دوم استقلال تبدیل شد. این گل ساپینتو را بیش از پیش خوشحال کرد و باعث شد که هواداران استقلال به تشویق محمد محبی بپردازند.

با سوت داور بازی، هواداران استقلال در پایان نیمه اول به شدت ساپینتو را تشویق کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین