کد خبر: ۸۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

چرا استیضاح وزیر بهداشت از دستور کار مجلس خارج شد؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با توجه به اینکه در این نشست تعداد امضا‌های استیضاح به حدنصاب نرسیده بود، استیضاح وزیر بهداشت از دستور کار خارج شد.
چرا استیضاح وزیر بهداشت از دستور کار مجلس خارج شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نشست کمیسون بهداشت مجلس شورای گفت: این جلسه ساعت ۱۴ عصر امروز با موضوع بررسی استیضاح وزیر بهداشت و با حضور نمایندگان کمیسیون و امضا کنندگان استیضاح برگزار شد. با توجه به اینکه تعداد امضا‌ها برای استیضاح به هفت نفر، یعنی زیر ده نفر رسیده بود و حد نصاب نداشت، مطرح شد که وارد بحث نشویم، اما وزیر بهداشت به احترام نمایندگان مجلس توضیحات خود را ارائه کرد.

حسینی اظهار داشت: بر همین اساس رئیس کمیسیون بهداشت اعلام کرد که با توجه به این که موضوع استیضاح حدنصاب لازم را ندارد به هیئت رئیسه اعلام می‌کنیم و این استیضاح در دستور کار خارج خواهد شد.

درهمین رابطه حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در جلسه امروز بررسی طرح استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه حداقل امضا‌ها برای استیضاح ۱۰ امضا است افزود: امضا‌های استیضاح وزیر بهداشت از حدنصاب افتاد که تعداد این امضا‌ها به عدد هفت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین