کد خبر: ۸۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

نصیرزاده: کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: «کاوه رضایی» بدون هماهنگی و با تصمیم شخصی قراردادش را با تراکتور فسخ کرده و باید به این تیم برگردد، هر چند نظر کمیته تعیین وضعیت هم مهم است.
نصیرزاده: کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد
آفتاب‌‌نیوز :

هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: متاسفانه افکار عمومی خیال می‌کند هر باشگاهی در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن به خدمت گرفت، تشکیلات موفقی دارد، در حالی که این فرضیه درست نیست و در باشگاه‌های بزرگ و معتبر اروپایی از نقل و انتقالات زمستانی خبری نیست.

وی افزود: مربیان بزرگ جهان در رشته فوتبال ضرب‌المثلی دارند که بسیار معروف است؛ به گفته آنها، هر تیمی که بازیکنانش ۲ سال کنار هم بازی کرده باشند، نیازی به مربی ندارد و آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را کسب کنند. پرسولیس چه زمانی قهرمان لیگ برتر شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد؟ همان سالی این اتفاقات رقم خورد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته بود.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: اگر به درستی تیم در ابتدای فصل بسته شود نیازی به نقل و انتقالات زمستانی وجود ندارد. هم اکنون تفکری در تراکتور وجود دارد که همه ارکان مجموعه به دنبال تمدید قرارداد با تیم فصل آینده هستیم و به طور حتم در نقل و انتقالات زمستانی فصل آینده نیز بازیکن نخواهیم گرفت. من بر این باور هستم هر چه بازیکن جدید به تیم اضافه شود زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز است.

نصیرزاده تصریح کرد: قبلا در تراکتور تعداد پاس‌های متوالی به عدد پنج هم نمی‌رسید و کادر فنی قبلی بر این باور بود توپ روی هوا باید باشد، اما کادر فعلی توپ را به زمین آورده است و از مهارت‌های ذاتی بازیکنان استفاده می‌کند. تراکتور سه بازیکن خارجی خوب دارد که هر سه در خط هافبک بازی می‌کنند و وظیفه آن‌ها کمک به خطوط دفاعی و حمله است. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که ارتباط باشگاه و تیم بسیار صمیمانه شده و این‌ها که گفته شد از رموز موفقیت تراکتور است.

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا د قرارداد کاوه رضایی، مهاجم این تیم، بندی وجود داشت که بتواند قراردادش را فسح کند یا خیر؟ گفت: چیزی به اسم بند فسخ در قرارداد او وجود ندارد. این بازیکن قرارداد یک ساله‌ای را با تراکتور منعقد کرده بود. قرار است کمیته تعیین وضعیت روز سه‌شنبه درباره او برگزار شود و منتظر آن هستیم.  برای جدایی از لفظ توافق طرفین استفاده شده است و او بدون هماهنگی و با یک تصمیم شخصی قراردادش را فسخ کرده و باید به تراکتور برگردد هر چند نظر کمیته تعین وضعیت نیز مهم است.

نصیرزاده در پایام گفت: هدف مجموعه تراکتور کسب نتایج قابل قبول و شادی دل طرفداران پرشور این تیم است که همواره حامی و پشتیبان تیمشان بوده‌اند و امیدواریم در ادامه فصل با نتایجی که کسب می‌کنیم لبخند شادی را بر لبان آن‌ها بنشانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین