کد خبر: ۸۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
سمیرم رکورددار بارش‌های اصفهان

دمای اصفهان تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف در فریدونشهر طی این مدت به ۸۰ سانتیمتر رسید.
دمای اصفهان تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد
آفتاب‌‌نیوز :

آسیه آقایی با اشاره به بارندگی‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز اظهار داشت: شهرستان سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌ها در استان بوده است.

وی ادامه داد: پس از سمیرم بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از چادگان با ۴۸.۶ میلیمتر، اسلام آباد موگویی از توابع فریدونشهر با ۳۸ میلیمتر، خوانسار ۳۱.۴،، داران و فریدونشهر با ۲۵، دهاقان ۲۳، گلپایگان ۱۸.۶، بوئین میاندشت ۱۴.۴، نجف آباد ۱۳، پادنای سمیرم ۱۲، چوپانان و زرین‌شهر ۱۱، نطنز و کاشان ۱۰ و مبارکه و شهرضا ۹ میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه میانگین بارش باران در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز به ۱۰ میلیمتر رسید، اضافه کرد: بیشترین بارش برف نیز به ترتیب از فریدونشهر با ۸۰ سانتیمتر، سمیرم ۷۲ سانتیمتر، چادگان و داران ۶۰ سانتیمتر و خوانسار با ۳۸ سانتیمتر بوده است.

آقایی با بیان اینکه تا شامگاه امروز کماکان بارش پراکنده برف و باران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این سامانه بارش‌زا طی امروز از استان به تدریج خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق ابری تا نیمه ابری و مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق بویژه جنوب و شرق استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین