کد خبر: ۸۲۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حواله قیر رایگان

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق بنا شد تا به جای تخصیص اعتبار به منظور خرید قیر برای پروژه‌های عمرانی، مانند سال گذشته حواله قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار داده شود.
مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حواله قیر رایگان
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در این جلسه پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در بخش درآمدی لایحه بودجه در تبصره‌های یک و دو بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جریان این بررسی‌ها اعضای کمیسیون مصوب کردند تا به جای تخصیص اعتبار به منظور خرید قیر برای پروژه‌های عمرانی که در لایحه دولت آمده بود همانند سال گذشته حواله قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این در لایحه دولت آمده بود که ۱۹ هزار میلیارد تومان برای قیر مورد نیاز در پروژه‌های عمرانی تخصیص یابد که اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه خود این مقدار را به ۲۵ هزار میلیارد تومان رساندند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: همچنین با مصوبه اعضای کمیسیون بنا شد تا وزارت اقتصاد به منظور حمایت از سهامداران خرد در بورس مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی را به صندوق تثبیت اختصاص دهد. همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند که بانک‌ها با تصویب مجمع عمومی خود املاک و دارایی‌های مازاد خود را به فروش برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین