کد خبر: ۸۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

طرح ۱۲ ماده‌ای کمیسیون فرهنگی مجلس برای حجاب

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح ۱۲ ماده‌ای این کمیسیون برای اثربخش کردن قانون عفاف و حجاب خبر داد
طرح ۱۲ ماده‌ای کمیسیون فرهنگی مجلس برای حجاب
آفتاب‌‌نیوز :

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع بررسی عمل کرده ۳۲ دستگاه مرتبط با حوزه کاری عفاف و حجاب و متولی امر در این حوزه در قالب ماده ۴۵ آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز گزارش مربوط به عملکرد دستگاه‌های متولی در حوزه عفاف و حجاب جمع‌بندی و پیشنهادات کمیسیون در قالب یک طرح دوازده ماده‌ای در این گزارش گنجانده شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: این طرح چند هدف را دنبال می‌کند، یکی اثر بخش کردن قانون عفاف و حجاب و دیگری رفع خلأ‌های قانونی موجود، در این طرح اثربخش کردن قانون عفاف و حجاب و ضمانت‌های اجرایی لازم برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

راستی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون درباره عملکرد دستگاه‌های متولی در حوزه عفاف و حجاب به هیأت‌رئیسه ارسال خواهد شد و پس از قرائت در صحن مجلس به مدت دو هفته نمایندگان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را درباره طرح ۱۲ ماده‌ای کمیسیون درباره اثربخش کردن قانون عفاف و حجاب در سیستم مجلس بارگذاری کنند تا طرح مذکور در دستور کار مجلس قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین