کد خبر: ۸۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
رده دوم در اختیار افعی‌ها

سری‌آ ایتالی/ پیروزی اینتر در دربی دلامادونینا

تیم فوتبال اینتر موفق شد با تک گل لائوتارو مارتینز، میلان را در دربی دلامادونینا مغلوب کند.
سری‌آ ایتالی/ پیروزی اینتر در دربی دلامادونینا
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های اینترمیلان و آث‌میلان در چارچوب هفته بیست‌یکم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یکشنبه شل در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با قضاوت داویده ماسا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

اینترمیلان کمتر از سه هفته بعد از آخرین موفقیتش در دربی دلامادونینا، توانست دوباره بر رقیب دیرینه‌اش میره شود. نراتزوری ۲۸ دی در سوپرجام ایتالیا که در عربستان برگزار شد با سه گل برابر روسونری به پیروزی رسید. فصل گذشته دو تیم تا روزهای آخر در کورس قهرمانی بودند و در نهایت این میلان بود که توانست اسکودتو را کسب کند.

هواداران روسونری با اشاره به این موضوع، در بنری در سن‌سیرو نوشته بودند: قهرمانان ایتالیا به قهرمانان عربستان درود می‌فرستند.

مدافع عنوان قهرمانی در سه بازی آخر خود که با باخت همراه بود ۱۲ گل خورده داشت که عملا وارد بحران شده و به دنبال راه نجات می‌گشت که در این امر ناکام ماند. در طرف مقابل شاگردان سیمونه اینزاگی سرحال به استقبال این دیدار آمده بودند و توانسته بودند جایگاه میلان را در جدول بگیرند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده ناپولی صدرنشین باشند.

طبق انتظار اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد. نراتزوری مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۳۴ توانست به گل دست پیدا کند. ارسال کرنر هاکان چالهان اوغلو با ضربه سر لائوتارو مارتینز همراه بود تا این مهاجم آرژانتینی بتواند دروازه تاتاروسانو را باز کند.

در ادامه بازی تلاش میلان برای جبران نتیجه حاصلی نداشت تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

با این نیتجه اینتر با ۴۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل میلان با ۳۸ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین