کد خبر: ۸۲۳۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
گواردیولا:

مشخص شود سیتی تقلب کرده یک روز هم اینجا نمی‌مانم

سرمربی منچسترسیتی با دفاع از سران این باشگاه عنوان کرد اگر مشخص شود مدیران این تیم دروغ گفته‌اند یک روز هم در این تیم نخواهد ماند.
مشخص شود سیتی تقلب کرده یک روز هم اینجا نمی‌مانم
آفتاب‌‌نیوز :

پپ گواردیولا قول داده است در صورتی که مشخص شود مدیران باشگاه به او دروغ گفته‌ و قوانین مالی را نقض کرده‌اند باشگاه را ترک خواهد کرد. مسئولان لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی را به نقض بیش از ۱۰۰ مورد از قوانین مالی متهم کرده‌اند. مجازات‌های احتمالی در انتظار «همشهری‌ها» شامل کسر امتیاز یا حتی اخراج از لیگ برتر می‌شود.

به گزارش ساکرنت، فوریه ۲۰۲۰ نیز یوفا یک محرومیت دوساله از نقل‌وانتقالات و جریمه ۲۵ میلیون پوندی برای سیتی اعمال کرد ولی پنج ماه بعد، این محرومیت برداشته شد و دادگاه حکمیت ورزشی جریمه را به ۹ میلیون پوند کاهش داد.

پپ گواردیولا معتقد است هیچ قانونی نقض نشده. او همچنین تاکید کرد که اگر مشخص شود مدیریت تقلب کرده است، باشگاه منچستری را ترک خواهد کرد.

گواردیولا گفت: من از روز اول صد درصد حرف‌های مدیران سیتی را باور کردم، بنابراین در این شرایط از باشگاه دفاع می‌کنم. اگر مشخص شود که مدیران سیتی دروغ گفته‌اند، یک روز هم اینجا نمی‌مانم. من دوست دارم نماینده باشگاهی باشم که همه چیز را درست انجام می‌دهد. در پایان، مهم قهرمانی در لیگ قهرمانان یا لیگ برتر نیست بلکه این است که همیشه برای مردم و هواداران خود خوب عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین