کد خبر: ۸۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
مجلس نمایندگان آمریکا:

دادستان منهتن به دنبال گرفتن انتقام سیاسی از ترامپ است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که دادستان کل منهتن از قدرت و نفوذ خود سوء استفاده می‌کند و به دنبال گرفتن انتقام سیاسی از دونالد ترامپ است.
دادستان منهتن به دنبال گرفتن انتقام سیاسی از ترامپ است
آفتاب‌‌نیوز :

«کوین مک کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه همزمان با اعلام خبر غیر رسمی بازداشت ترامپ در روز سه‌شنبه، «آلوین براگ» دادستان منطقه منهتن را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد.

مک‌کارتی گفت: دادستان کل منهتن از قدرت و نفوذ خود سوء استفاده می‌کند و به دنبال گرفتن انتقام سیاسی از دونالد ترامپ است.

گزارش‌های رسانه‌ای در آمریکا حاکی از آن است که آژانس‌های فدرال، ایالتی و محلی اجرای قانون در حال بحث درباره آمادگی‌های امنیتی برای دستگیری احتمالی دونالد ترامپ هستند.

این آژانس‌ها در حال انجام ارزیابی های امنیتی اولیه در داخل و اطراف دادگاهی در منهتن هستند تا برای احتمال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در ارتباط با یک پرونده حق السکوت به یک زن مرتبط با ترامپ آماده باشند.

درحالیکه مقام های مطلع تاکید دارند که گفت‌وگوها در این باره، محتاطانه است و هنوز هیج پرونده‌ای تشکیل نشده، این را نیز می‌گویند که آماده سازی‌ها برای دستگیری احتمالی می‌تواند احتمالا در روزهای آتی باشد.

چهار تن از مقام‌های اجرای قانون به آسوشیتدپرس تایید کردند که گفت‌وگوهایی صورت گرفته و این را هم عنوان داشتند که اقداماتی برای احتمال دستگیری و حضور ترامپ در دادگاه در نظر گرفته شده است.

دونالد ترامپ گفت که انتظار دارد روز سه‌شنبه در منهتن دستگیر شود و از پیروانش خواست به اتهامات احتمالی او اعتراض کنند.

او در شبکه تروث سوشال به پیروان خود گفت: «کاندیدای جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، در سه‌شنبه هفته آینده دستگیر خواهد شد. اعتراض کنید، ملت ما را پس بگیرید!».

او در پست خود از آلوین براگ دادستان منطقه منهتن، به عنوان «فاسد و بسیار سیاسی» انتقاد و تاکید کرد که مرتکب جرمی نشده است و به پیروانش یادآوری کرد که کمپین براگ به شدت توسط میلیاردر لیبرال جورج سوروس تامین مالی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین