کد خبر: ۸۳۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

تصادف آتشین پراید و پژو ۵ کشته برجای گذاشت

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ پنج تن درپی تصادف میان یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.
تصادف آتشین پراید و پژو ۵ کشته برجای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که درپی وقوع حادثه رانندگی که در ساعت ۹:۰۵ صبح امروز در محور میامی به جاجرم در استان سمنان رخ داده است، پنج تن جان خود را از دست دادند.

درپی این حادثه امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل اعزام شدند. شدت این حادثه به حدی بوده که منجر به حریق دو دستگاه خودروی سواری نیز شده است.

تاکنون علت این حادثه مشخص نشده، اما ماموران پلیس راه در محل حضور داشته و اقدامات خود برای یافتن علت وقوع این تصادف را آغاز کردند.

صبح امروز، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مرگ ۲۲۸ نفر در تصادفات رانندگی رخ داده از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس راهور خبر داده و گفته بود که در این مدت پنج روزه سه هزار و ۹۲۲ تصادف جرحی نیز رخ داده که در جریان آن پنج هزار و ۲۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

او درباره علت وقوع حوادث رانندگی در این سه روز نیز گفته بود: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو است، این دلیل از خستگی رانندگی یا خوردن و آشامیدن در حین رانندگی یا کار و صحبت با تلفن همراه ناشی می‌شود. درخواست من از رانندگان این است که این موارد را جدی بگیرند. دلیل دیگر انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز است. این امر هم منجر به شدیدترین و پرتلفات ترین حوادث شده است. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سرعت غیر مجاز هم از دیگر عوامل اصلی شکل گیری حوادث رانندگی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین