کد خبر: ۸۳۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

قهرمانی یاران مهسا جاور در لیگ برتر رویینگ

تیم دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر رویینگ زنان ایران شد.
قهرمانی یاران مهسا جاور در لیگ برتر رویینگ
آفتاب‌‌نیوز :

مرحله‌ی سوم و چهارم لیگ رویینگ زنان در دریاچه آزادی برگزار شد و در پایان تیم دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در پایان لیگ برتر رویینگ زنان دانشگاه آزاد با ۱۹۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. پارس جنوبی با ۱۸۵ امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و میداف با ۱۱۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

مهسا جاور در دانشگاه آزاد و نازنین ملایی در پارس جنوبی حضور داشتند.

این مسابقات با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، مهام پرتو، میداف، آینده‌سازان پارسه و تِکرو برگزار شد و پاروزنان در مواد تک‌نفره سبک‌وزن ۲۵۰متر و ۵۰۰ متر، تک نفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر و ۵۰۰ متر، دونفره ۵۰۰ متر و ۴ نفره امدادی ۲۵۰ متر به رقابت پرداختند.

نتایج به شرح زیر است:

رویینگ تک نفره ۲۵۰ متر سنگین‌وزن: فاطمه مجلل از پارس جنوبی با زمان ۵۰.۸۰ ثانیه مقام اول، مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۵۱.۰۶ ثانیه مقام دوم و آوینا بخشایی از تکرو با زمان ۵۴.۶۸ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

رویینگ تک نفره ۲۵۰ متر سبک وزن: کیمیا زارعی از پارس جنوبی با زمان ۵۱.۱۲ ثانیه مقام اول، زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۱.۲۲ ثانیه مقام دوم و شکیبا وقوفی از میداف با زمان ۵۵.۷۰ ثانیه مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

رویینگ تک نفره ۵۰۰ متر سنگین وزن: مریم کرمی از دانشگاه آزاد با زمان ۱.۵۳.۳۵ دقیقه مقام اول، هانیه خورسند از پارس جنوبی با زمان ۱.۵۴.۶۵ دقیقه مقام دوم و آیلین کریمی از میداف با زمان ۱.۵۹.۴۹ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

رویینگ تک نفره ۵۰۰ متر سبک وزن: ساقی ملکی از پارس جنوبی با زمان ۱.۵۸.۹۸ دقیقه مقام اول، مهنا حاج حسینی از دانشگاه آزاد با زمان ۲.۰۲.۱۰ دقیقه مقام دوم و سوها فخری از تکرو با زمان ۲.۰۶.۲۷ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

 رویینگ دونفره ۵۰۰ متر: مهسا جاور و زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۱.۳۹.۵۱ دقیقه مقام اول، فاطمه مجلل و نازنین ملایی از پارس جنوبی با زمان ۱.۴۱.۴۶ دقیقه مقام دوم و مریم امید پارسا و شکیبا وقوفی از میداف با زمان ۱.۴۸.۱۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

 فینال A رویینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر: پارس جنوبی با ترکیب فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، هانیه خورسند و نازنین ملایی با زمان ۳:۴۱:۳۳ دقیقه اول، دانشگاه آزاد با ترکیب مریم کرمی، زینب نوروزی، مهسا جاور و مهنا حاجی‌حسینی با زمان ۳:۴۵:۳۴ دقیقه مقام دوم و تیم میداف با ترکیب ملیکا سلطانی، مریم امیدی‌پارسا، آیلین کریمی و شکیبا وقوفی با زمان ۴:۰۷:۵۱ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین