کد خبر: ۸۳۸۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

حضور ۱۲ شبکه رادیویی در نمایشگاه کتاب

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ با اشاره به پوشش برنامه‌های نمایشگاه کتاب از رادیو اعلام کرد: برای پوشش خبرها و رویدادهای نمایشگاه کتاب امسال ۱۲ شبکه رادیویی این رویداد فرهنگی کشور را پوشش می‌دهند.
حضور ۱۲ شبکه رادیویی در نمایشگاه کتاب
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دادجو ـ مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ و مسوول هماهنگی شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ـ گفت: شبکه‌های مختلف رادیویی در سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند که ۱۲ شبکه رادیویی از ۱۴ شبکه در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور حضور دارند.

وی افزود: نزدیک به ۱۱ ساعت برنامه زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پخش خواهد شد. علاوه‌ بر این همه شبکه‌ها به‌ ویژه رادیو فرهنگ موظف‌اند در طول روز در برنامه‌هایی که از استودیو جام جام پخش می‌کنند، برنامه‌های نمایشگاه را پوشش دهند.

وی ادامه داد: مباحث کارشناسی و بخش گزارشگر مستقر در نمایشگاه محورهای اصلی قرار دارد. بنابراین گزارشگر هر شبکه موظف است برای همه شبکه‌ها گزارش بدهد که یکی از نتایج رویکرد قرارگاهی رادیو در فصل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

دادجو بیان کرد: از ۲۰ اردیبهشت‌ ماه برنامه‌های زنده همه شبکه‌های رادیویی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از ساعت ۱۲ تا ۲۰ پخش می‌شود. بنابراین از ساعت ۱۲ تا ۱۳ رادیو ورزش از استودیو یک در قالب تصویری برنامه خواهد داشت. به‌ عبارت دیگر با استفاده از وبگاه شبکه و رادیو نما و نرم‌افزار کاربردی ایران‌صدا برای مخاطبان پخش تصویری می‌شود.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ همچنین درباره ویژه‌ برنامه‌های استودیو یک رادیو در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد: رادیو گفت‌وگو با حضور مژده لواسانی و مسعود فروتن از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه برنامه خواهد داشت. رادیو جوان ساعت ۱۵ تا ۱۵ و ۴۵ دقیقه، ۱۶ تا ۱۷ رادیو ایران، ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه رادیو فرهنگ و ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ رادیو نمایش در استودیو یک به صورت تصویری پخش برنامه خواهند داشت.

وی در ادامه به برنامه‌های استودیو ۲ رادیو در نمایشگاه اشاره و بیان کرد: استودیو ۲ رادیو حوالی پله آبشار مصلی، مقابل ورودی‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ شبستان مستقر می‌شود. در این استودیو رادیو صبا از ساعت ۱۴ تا ۱۵، رادیو تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۶، رادیو سلامت ۱۶ تا ۱۷، ۱۷ تا۱۸ رادیو معارف، رادیو اقتصاد ساعت ۱۸ تا ۱۹ برنامه خواهند داشت.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ گفت: از استودیو ۳ رادیو مستقر در محل برگزاری نمایشگاه برنامه ضبطی و برنامه‌های «ایران صدا» روی آنتن خواهد رفت. از ساعت ۹ تا ۲۰ شنوندگان می‌توانند شنونده باشند. از جمله برنامه‌های این شبکه‌ها تست صدا و خوانش کتاب برای تولید کتاب گویا است؛ به‌ویژه از رادیو صبا، ایران‌صدا و رادیو نمایش.

دادجو در پایان درباره ویژه برنامه‌های رادیو قرآن به‌مناسبت سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: امسال رادیو قرآن با حجم بسیار بالایی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ حضو دارد. قالب برنامه‌های این رادیو «گزارش» است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین