کد خبر: ۸۴۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

تصادف در آزادراه قزوین زنجان با ۴ فوتی و مجروح

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه کامیون باری و برخورد آن با خودروی سواری در آزادراه قزوین زنجان ۲ سرنشین خودروی سواری کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.
تصادف در آزادراه قزوین زنجان با ۴ فوتی و مجروح
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون باری در مسیر شمالی آزاد راه قزوین زنجان، محدوده روستای دولت‌آباد، بلافاصله تیم گشت پلیس راه و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه کامیون باری حامل بار پنبه به‌علت نامعلومی واژگون شده و پس از آن با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و هر ۲ خودرو دچار حریق شده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: متأسفانه ۲ سرنشین خودروی سواری در اثر شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی در دم جان باخته و راننده این خودرو به همراه راننده کامیون توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش بیان کرد: این حادثه موجب مسدودی آزادراه شده و عوامل آتشنشانی و پلیس راه در حال بازگشایی محور هستند.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، از رانندگان درخواست کرد تا بازگشایی کامل آزادراه با مأموران همکاری داشته باشند و از هر گونه شتاب و عجله بی‌مورد خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین