کد خبر: ۱۰۶۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳

کنایه حاج منصور ارضی به مشاور احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حاج منصور ارضی با اشاره به اظهارات جوانفکر در برنامه دیروز و امروز و فردا که گفته بود مخالفان مشائی فقط افراد سیاسی با اغراض سیاسی هستند، این سخنان را شبیه به اظهارات ازهاری، پیش از انقلاب دانست که اعتراض مردم به رژیم شاهنشاهی را نوار خوانده بود.

این شب‌ها، هیأت‌های مذهبی شلوغ‌ترین شب‌ها و سحرهای خود را در طول سال تجربه می‌کنند. مراسم ندبه و مناجات در این شب‌ها در برخی هیأت‌های پرسابقه تهران خیل کثیری از مردم را با خود همراه ساخته است.

به گزارش جهان این محافل انس و عبادت، هیچ‌گاه فارغ از اعلام مواضع سیاسی نبوده است.

این شب‌ها یکی از مراکز تجمع گسترده مردم مومن، مسجد ارک تهران است. مراسمی که سالیان سال است در ماه مبارک از نیمه شب آغاز می‌شود و تا سحر نیز ادامه دارد.

یکی از موضوعات ثابت و تکراری در مجالس این شب ها اعتراض به عملکرد رییس‌دفتر رییس‌جمهوری است.

تقریبا در اغلب این شب‌های مسجد ارک و در خلال مناجات با اعلام برائت از عملکرد وی، برای احمدی‌نژاد دعا شده است.

گفتنی است اخیرا حاج منصور ارضی با اشاره به اظهارات جوانفکر در برنامه دیروز و امروز و فردا که گفته بود مخالفان مشائی فقط افراد سیاسی با اغراض سیاسی هستند، این سخنان را شبیه به اظهارات ازهاری، پیش از انقلاب دانست که اعتراض مردم به رژیم شاهنشاهی را نوار خوانده بود.

گفتنی است حاج منصور ارضی که به مسئول مداح‌ها در حمایت از کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات دوره گذشته شهرت دارد، اخیرا تاکید کرده است در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با احدی عقد اخوت نبسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین