کد خبر: ۱۰۶۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۱

وزیر اطلاعات: پشت‌پرده اوریف‌لیم مقابله با نظام است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات با اشاره به مخفی‌کاری شرکت اوریف‌لیم گفت: خود نوع مخفی‌کاری‌های این شرکت هشدار خوبی است به جوانان تا وقتی این گونه مخفی‌کاری‌ها را می‌بینند، از آنها دوری کنند.

وزیر اطلاعات با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص شرکت هرمی اوریف‌لیم گفت: حرکتی که اینها آغاز کرده‌اند نمای اقتصادی دارد اما پشت سر آن مباحث امنیتی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران است. 

حیدر مصلحی در حاشیه تجدید بیعت هیئت دولت با آرمانهای امام خمینی (ره) در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران افزود: حرکتی را درباره شرکت‌های هرمی آغاز کردیم و در این باره با یافتن اسنادی پی بردیم که استکبار و دستگاه‌های اطلاعاتی از طریق این شرکت به دنبال فراهم کردن مشکلات امنیتی برای کشور هستند.

وی با بیان اینکه پس از یافتن این اسناد، این شرکت‌ها را جمع‌و جور کردیم گفت: سپس همین شرکت اوریف‌لیم پیش آمد و چیزی که پشت سر این شرکت نیست، مباحث اقتصادی است.

وزیر اطلاعات افزود: کسانی که فریب این‌گونه شرکت‌ها را می‌خورند توجه ندارند که این‌ها در پی بحث‌های اقتصادی نیستند.

مصلحی با بیان اینکه شرکت اوریف‌لیم با به وجود آوردن تشکل‌هایی در صدد ضربه زدن به امنیت کشور بود، گفت: افراد وقتی متوجه اهداف شوم این شرکت‌ها می‌شوند، به سرعت از آنها فاصله می‌گیرند.

وی توصیه کرد: خانواده‌ها و جوانان توجه داشته باشند به مجموعه‌هایی که می‌خواهند ورود یابند کاملا جوانب کار را بررسی کنند زیرا بعضا این گونه شرکت‌ها و افراد با مخفی‌کاری اقدام می‌کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به مخفی‌کاری شرکت اوریف‌لیم گفت: خود نوع مخفی‌کاری‌های این شرکت هشدار خوبی است به جوانان تا وقتی این‌گونه مخفی‌کاری‌ها را می‌بینند، از آنها دوری کنند.

مصلحی با بیان اینکه البته اقدام برخی شرکت‌های اقتصادی در مخفی‌کاری و لو نرفتن فعالیت‌های‌شان با مخفی‌کاری شرکت‌های هرمی کاملا متفاوت است، افزود: شرکت‌های هرمی افراد خاصی را که از قبل روی آنها کار کرده‌اند برای این‌گونه شرکت‌ها آماده می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین