کد خبر: ۱۰۶۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸

دانشجويان دانشگاه خواجه ‌نصير در اعتراض به مشكلات صنفی تجمع کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانشجويان دانشگاه خواجه‌نصيرالدين طوسی از ساعت 10:30 امروز دوشنبه 8 شهريورماه، در اعتراض به مشكلات صنفی و خوابگاهی خود در مقابل دفتر مركزی دانشگاه خواجه‌نصيرالدين طوسی تجمع كردند. 

اين دانشجويان كه بايد مدرک كارشناسی خود را در طی 4 سال اخذ می‌كردند اما به دليل عقب‌افتادگی واحدهای درسی، مدرک كارشناسی خود را در طی 5 سال دريافت می‌كنند و به همين دليل مسئولان دانشگاه خواجه‌نصيرالدين طوسی خوابگاه‌های اين دانشجويان را از آنان تحويل گرفته و قصد دارند با آغاز سال تحصيلی دانشگاه‌‌ها و مراكز آموزش عالی اين خوابگاه‌ها را در اختيار دانشجويان جديد‌الورود قرار دهند. 

اين دانشجويان تجمع‌كننده به داخل ساختمان مركزی رفته و با مسئولان دانشگاه خواجه‌نصير به صحبت پرداختند اما به نتيجه‌ای نرسيدند.

دانشجويان اعلام كرده‌اند تا به نتيجه رسيدن مشكلات خود در مقابل دفتر مركزی دانشگاه خواجه‌نصيرالدين طوسی تحصن خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۸
0
0
با سلام
بنده از دانشجویانی هستم که امروز در سازمان مرکزی تجمع کردیم. ابتدا باید بگم که تمامی دانشجویان تجمع کننده دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 87 بودندو دانشجویان کارشناسی در این تجمع حضور نداشتند و حتما می دانید که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان ارشد در ترم 4 موفق به دفاع نمی شوند. طبق روال سال های گذشته دانشگاه به دانشجویان ترم پنجم کارشناسی ارشد خوابگاه می داد اما امسال در نیمه مرداد ماه یعنی تنها یک ماه و نیم قبل از شروع ترم جدید اعلام شده که فقط خوابگاه خودگردان به دانشجویان داده می شود با ودیعه 250هزار تومان و اجاره در حدود 60 تا 80 هزار تومان در ماه برای اتاقهای 6 تا 8 نفره.

نکته بعدی اینکه تجمع در ساختمان سازمان مرکزی برگزار شد و نه درجلوی ساختمان بدون حتی یک شعار یا حرکت خلاف از سوی دانشجویان اما متاسفانه ریاست جدید دانشگاه و قائم مقام ایشان با برخوردی کاملا توهین آمیز با دانشجویان مواجه شدند.

ریاست دانشگاه جناب دکتر قاسمی حتی حاضر نشد در بین دانشجویان حاضر شده و به سخنان آنها گوش دهد و تنها به تهدید دانشجویان پرداختند.افرادی از حراست به فیلمبرداری از دانشجویان پرداختند و نکته تاسف آمیز دیگر، با اینکه دانشجویان تنها در ساختمان حضور داشتند حضور نیروی ون‌های انتظامی در مقابل درب ساختمان و ملتهب کردن فضا از سوی مسئولان بود.

در انتها با پادرمیانی مسئول نهادمقام معظم رهبری ریاست دانشگاه با نمایندگان دانشجویان جلسه داشت که در نهایت مقرر شد تا دوشنبه هفته آینده راهکاری برای حل مشکل ارائه شود.

با تشکر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین