کد خبر: ۱۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۹

دیلی تلگراف "فاحشه" خواندن همسر سارکوزی توسط "کیهان" را موضع دولت ایران دانست!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا در مطلبی با عنوان "ایران کارلا برونی را فاحشه خواند" مطلب روز شنبه روزنامه کیهان در انتقاد از مواضع همسر رییس‌جمهوری فرانسه درباره اعدام سکینه محمدی آشتیانی را موضع دولت ایران خواند.

به گزارش عصر ایران این روزنامه بریتانیایی در مطلبی کوتاه در این باره نوشت: "روزنامه کیهان چاپ ایران که تحت کنترل دولت منتشر می‌شود کارلا برونی و ایزابل آجیوانی هنر پیشه معروف فرانسوی را که از کمپین آزادی خانم آشتیانی حمایت کرده‌اند، را "فاحشه" خطاب کرد، در حالی که تلویزیون دولتی ایران نیز همسر رییس‌جمهوری فرانسه را به فساد اخلاقی متهم کرد.

روزنامه کیهان روز شنبه ( 6 شهریور ) در مطلبی با عنوان "فواحش فرانسه هم وارد داد وقال حقوق بشر شدند" نوشت:

" به تازگی كارلا برونی همسر بدنام نيكولا ساركوزی و آجيوانی بازيگر فاسدالاخلاق فرانسوی طی اظهارنظرهايی، از «س-م» حمايت كردند. برونی، هنرپيشه و خواننده فاسدالاخلاق ايتاليايی اگرچه توانست خانواده ساركوزی را از هم بپاشد و همسر رئيس‌جمهور فرانسه شود اما به تازگی اخبار جديدی از ارتباطات وی با يک خواننده منتشر شد. 

وی در دفاع از «س-م» گفته است: حكم صادره ناعادلانه است. من واقعاً از اينكه او به خاطر دوست داشتن يک نفر محكوم به مرگ شده، واقعاً متعجب شدم. خانم ]...[ از همان جا در قعر سلول‌تان بدانيد كه همسر من آزادی شما را دنبال می‌كند و هرگز شما را فراموش نخواهد كرد(!) آجيوانی بازيگر بدسابقه فرانسوی هم در حمايت از س-م گفت: نام او ]...[ در قلب من حک شده و هر روز بر زبانم جاری است. تو سرشار از توانايی‌های سركوب شده‌ای(!) "

به نظر می‌رسد لازم است رسانه‌های ایران که داعیه فرهنگ اسلامی و ایرانی دارند، در نگارش مطالب خود ولو علیه دشمنان‌شان‌، ادب و نزاکت را رعایت کنند تا ضمن حفظ ارزش‌های اخلاقی‌، بدنگاری‌های یک خبرنگار و یک روزنامه‌، به حساب دیدگاه دولت یا ملت ایران گذاشته نشود و در این میان از رسانه‌های مدعی ارزش‌گرایی انتظار بیشتری می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
کجایی بابا . ما داریم چند سال که با همین روش اسلامی ایرانی خیلی حریفان وطنی را ناک اوت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
مگه روزنامه ایران نظر چه کسی رو منعکس می کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
0
0
یکی بیاد ارزش، آزادی و انسانیت را معنی کند ما که گیج شدیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین