کد خبر: ۱۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶

انتشار صورت جلسه سیلی خوردن نماینده مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حین بحث برخی از نمایندگان اظهار داشتند که ما جلسه را ترک می‌کنیم. در این زمان آقای سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین به آقای نصراله کوهی باغ اناری اظهار داشت که اگر می‌خواهید جلسه را ترک کنید بلند شوید و بروید.

روزنامه مردمسالاری نوشت:

مجمع نمایندگان استان فارس در پی حادثه اخیر در مجلس که منجربه درگیری فیزیکی یکی از نمایندگان استان با احمدرضا دستغیب نماینده دیگر شده بود صورت جلسه خود را منتشر کرد.

در این صورت جلسه آمده است:

در تاریخ 1389/7/21 همزمان با شروع نطق نمایندگان در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با حضور 14 نفر از نمایندگان تشکیل وبحث در خصوص تغییر وتحول مدیریت های استان شروع گردید.ابتدا در خصوص موافقت یا مخالفت با ماندن یا رفتن رئیس سازمان صنایع ومعادن استان بحث شد وسپس در خصوص تغییر مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس که توسط استاندار فارس پیشنهاد تغییر آن به وزیر آموزش وپرورش داده شده بود بحث شد.

در حین بحث برخی از نمایندگان اظهار داشتند که ما جلسه را ترک می کنیم. در این زمان آقای سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین به آقای نصراله کوهی باغ اناری اظهار داشت که اگر می خواهید جلسه را ترک کنید بلند شوید و بروید.

آقای نصراله کوهی باغ اناری به آقای سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین اظهار داشت شما در مورد رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفته‌اید که خط قرمز من دکتر شهپری است و ایشان پاسخ داد که خط قرمز من ... بود که می‌خواستند به‌جای ایشان بگذارند و من دروغگو نیستم.

نهایتا آقای نصراله کوهی باغ اناری از جای خود بلند شد وبه سمت سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین رفت و با سیلی به صورت ایشان زد که در همین زمان عینک آقای سید احمدرضا دستغیب تخریب وجلسه بدون اخذ تصمیم خاتمه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین