کد خبر: ۱۱۱۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷

رحیمی: احمدی‌نژاد جلوی توطئه بانک‌ها را گرفت

بسیاری از مشکلات مسکن مردم حل شده است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اول رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد با حذف پول زمین از مسکن جلوی توطئه سوداگران مسکن را گرفت، گفت: برخی بانک‌ها و ساختمان‌سازها دست به دست هم داده بودند و می‌خواستند قیمت ساختمان را بالا ببرند ولی احمدی‌نژاد جلوی توطئه آنان را گرفت. 

محمدرضا رحیمی روز شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه یک هزار و615 واحدی مسکن مهر استان همدان با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد با حذف قیمت زمین از مسکن انقلابی بزرگ ایجاد کرد، گفت: ایشان با حذف قیمت زمین دست بسیاری از سوداگران مسکن را رو و مانع بزرگی در برابر آنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در بخش مسکن تلاش‌های بسیاری کرده است، افزود: یک ماه پیش در زنجان اعلام کردیم که تمام مردم این استان تا سال آینده دارای مسکن می‌شوند و ما جشن مسکن‌دار شدن آنان را برگزار خواهیم کرد.

رحیمی تاکید کرد تلاش می‌کنیم تا پایان دولت دهم تمام مردم در سراسر کشور صاحب مسکن شوند.

معاون اول رییس‌جمهوری با بیان اینکه حضور وزیر باکفایتی همچون آقای نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی بسیاری از مشکلات را حل کرده است، گفت: نیکزاد در طول یک سال 3 بار به تمامی کشور سفر کرده و مسائل مربوط به بخش مسکن را رسیدگی کرده است.

رحیمی اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد دغدغه‌های بسیاری برای مسکن‌دار شدن مردم داشت؛ از این رو امروز شاهد هستیم که بسیاری از مشکلات مسکن مردم حل شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای امسال جشن برقدار شدن تمامی روستاهای کشور برگزار شد، گفت: در دولت نهم و دهم در زمینه برق نیز تلاش‌های به‌سزایی صورت گرفته است.

معاون اول رییس‌جمهوری در ادامه گفت: قراردادی 25 هزار میلیارد تومانی با 4 گروه از داخل و خارج در خصوص راه‌اندازی راه‌آهن بسته شده است.

رحیمی تاکید کرد در بخش اکتشافات و اختراعات نیز اقدامات خوبی در دولت دهم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت احمدی‌نژاد نرخ بیکاری بسیار پایین آمده است گفت: این نرخ پایین آمده ولی ما باید ریشه آن را نیز بکنیم.

معاون اول رییس‌جمهوری در ادامه با بیان اینکه باید در بانک‌ها تحول زیادی ایجاد شود، افزود: بانک‌ها نیاز به جراحی اساسی دارند و باید تلاش کنند که برای خدا و مردم کار کنند.

رحیمی اظهار امیدواری کرد راه و مشی احمدی‌نژاد در دولت‌های بعدی نیز ادامه یابد و راه او توقف‌ناپذیر باشد.

معاون اول رییس‌جمهوری در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد مسیر زوار کربلا است، گفت: ما باید زمینه‌های خوبی را برای این شهرستان فراهم و در خصوص زیباسازی هرچه بیشتر این شهرستان تلاش کنیم.

وی تاکید کرد استاندار همدان اعلام کرده که تا سال 1390 تمامی مردم این استان صاحب مسکن خواهند شد و دیگر هیچ فرد بی‌مسکنی در این استان وجود نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین