کد خبر: ۱۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
محمد رضا خباز در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب:

مخالفان وحدت در جامعه، نگران حذف خود در فضای آرام هستند

اگر عده‌ای دنبال این هستند که سلایق را یکدست کنند سخت در اشتباهند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب -سرویس سیاسی: محمد رضا خباز در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص موضع‌گیری‌های درباره منشور برادری و وحدت ملی اظهارداشت: امروز ضروری‌ترین پدیده‌ای که باید در کشور ما اتفاق افتد وحدت بین گروه‌های درون نظام است.

وی افزود: اگر عده‌ای دنبال این هستند که سلایق را یکدست کنند سخت در اشتباهند زیرا چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد. حتی در یک خانواده که همه زیر یک سقف جمع هستند اعضای خانواده سلایق مختلفی دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر هم درصدند حذف اصلاح‌طلبان هستند آن هم ممکن نیست همانطور که اصول‌گرایی هم از بین نخواهد رفت علت هم این است که اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دوتفکر برای اداره کشور هستند.

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس تصریح کرد: عده‌ای از افراد هستند که مایلند همیشه تنور اختلافات شعله‌ور باشد زیرا نان آنها در اختلاف است. می‌دانند اگر شرایط عادی شود شرایط عادی حرف علمی و منطقی می‌پذیرد. بنابراین دیگر جوسازی‌ها رنگ نمی‌گیرد و حنای آنان هم کمرنگ می‌شود بنابراین مایل نیستند وحدت بین نیروهای نظام اتفاق افتد‌.

خباز گفت: معتقدم کسانی که دنبال وحدت نیستند و می‌خواهند اختلاف نظر در جامعه همچنان وجود داشته باشد یا واقعا کج‌سلیقه هستند و یا نان‌شان در دعواست. احساس می‌کنند در شرایط آرام حذف خواهند شد.

نماینده کاشمر خاطرنشان کرد: تهاجماتی که با آنها روبه‌رو هستیم حکایت از این دارد که راهی جز وحدت کلمه نداریم.

وی درباره منشور برادری و وحدت ملی نیز گفت: معتقدم هر کسی هر نظری دارد برای پیشبرد بهتر آن بهتر است ایده‌اش را با مقام معظم رهبری در میان بگذارد و از چنین پشتوانه‌ای برخوردار شود تا به نتیجه برسد.

عضو فراکسیون خط امام(ره) یادآور شد: وقتی این هماهنگی انجام نمی‌شود عده‌ای که مخالف هستند به خودشان اجازه می‌دهند که از طرف همه حرف بزنند و آب را گل‌آلود کنند و در آب گل‌آلود می‌توانند ماهی‌گیری کنند. برعکس آنها که دنبال شفاف‌سازی هستند صدای‌شان در فضای غبارآلود به جایی نمی‌رسد.

خباز گفت: چه آقای انصاری و چه شخصیت‌های دیگر بهتر است قبل از طرح ایده‌‌های خود موضوع را با دفتر مقام معظم رهبری هماهنگ کنند تا احتمال نتیجه دادن آن بیشتر باشد و به محض رسانه‌ای شدن مورد هجمه مخالفان قرار نگیرد. 

در فضای مسموم عدهای حرف منطقی را هم خدشه‌دار می‌کنند و وارونه به مردم منعکس می‌کنند. در این صورت آثار مثبت طرح از بین رفته و آثار منفی آن در جامعه باقی می‌ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین