کد خبر: ۱۱۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۹

کارگران لوله‌سازی خوزستان: ۱۸ ماه حقوق طلبکاریم

تولید از هفت ماه قبل متوقف شده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارگران لوله‌سازی خوزستان می‌گویند: به دلیل ناتوانی مدیریت خصوصی در اداره کارخانه، ۱۸ ماه حقوق طلبکار هستند. 

جمعی از کارگران کارخانه لوله‌سازی خوزستان در تماس تلفنی اعلام کردند که به دلیل عملکرد نامطلوب مدیران خصوصی، فعالیت کارخانه از اردیبهشت ماه تاکنون به دلیل اتمام مواد اولیه فعالیت کارخانه متوقف شده‌است.

این کارگران می‌گویند: تا پیش از واگذاری کارخانه لوله سازی خوزستان به بخش خصوصی که در سال ۸۱ صورت گرفت؛ این واحد تولیدی یکی از در زمینه تولید انواع لوله‌‌های فلزی فعالیت چشمگیری داشت به‌طوری که در سالهای دهه ۷۰ حدود هزار و هفتصد کارگر در این کارخانه کار می‌کردند.

این کارگران با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کارگران لوله‌سازی خوزستان به ۶۰۰ نفر کاهش یافته‌است؛ افزودند: صرفه نظر از عدم پرداخت حقوق و نبود مواد اولیه مدیرت خصوصی ار پرداخت به موقع حق بیمه کارگران به سازمان تامین اجتماعی نیز خود‌داری کرده است.

کارگران با بیان اینکه اگر مداخله مسئولان اداری استان نبود سازمان تامین اجتماعی تاکنون از تمدید دفترچه بیمه‌کارگران خودداری کرده‌بود؛ افزودند: به‌تازگی معادل سه ماه از مطالبات معوقه آنها توسط یک فرد خیر پرداخت شده‌است.

کارگران لوله‌سازی اهواز خواستار رسیدگی مسئولان کشوری به وضع خود هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین