کد خبر: ۱۲۲۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

200 میلیارد طلب شرکت‌های دارویی از دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون غذا و داروی وزارت بهداشت با تائید پرداختن نشدن مطالبات شرکت‌های تامین کننده داروهای یارانه‌ای، اظهار داشت: علت این تاخیر را باید از دولت سئوال کنید.
 
دکتر احمد شیبانی روز دوشنبه در حاشیه جلسه معاونین وزارت بهداشت در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت تاخیر در پرداخت مطالبات شرکت‌های تامین کننده داروهای یارانه‌ای، اظهار داشت: به رغم همکاری شرکت‌های تامین کننده داروهای یارانه‌ای هنوز مطالبات آنها پرداخت نشده که امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.
 
وی با اشاره به همکاری و تعامل شرکت‌های تامین کننده داروهای یارانه‌ای، افزود: این شرکت‌ها بنگاه‌های اقتصادی هستند که به اعتبار وزارت بهداشت با ما همکاری کرده و داروهای بیماران خاص را وارد کرده‌اند تا کمبودی وجود نداشته باشد. 

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه اگر اقدام عاجلی در پرداخت مطالبات این شرکت‌ها صورت نگیرد، پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده با مشکل مواجه شویم، ادامه داد: کل اعتبار اختصاص یافته به داروهای یارانه‌ای در سال 89، 370 میلیارد تومان بوده که حدود 200 میلیارد آن تا کنون محقق نشده است.
 
شیبانی در پاسخ به این سئوالی مبنی بر علت تاخیر در تخصص اعتبارات داروهای یارانه‌ای، گفت: علت این تاخیر را باید از دولت سئوال کنید. 

معاون غذا و داروی وزارت بهداشت اظهار داشت: البته قول مساعد داده‌اند که تا قبل از پایان سال این مطالبات پرداخت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین