کد خبر: ۱۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹

فیلترینگ سایت آینده چرا؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن فاتحی نوشت: از عصر روز چهارشنبه متاسفانه سایت آینده که انصافا "یکی از سایت‌های مردمی و درخط ولائی بوده و می‌باشد، ... علاقه‌مندان به این سایت مردمی در واقع از دیدن آن محروم شده‌اند.

وی در ادامه می‌نویسد: اینکه ...حتی به پیروان ولایت، تنها بخاطر پردازش به سوژه‌های مشکوک طراحی شده از طرف مدعیان مکتب ایرانی و انتقاد از افراط‌گرائی‌ها، فرصت اظهارنظر داده نشود، جای بسی تاسف دارد.

چرا رسانه‌های وابسته به جریانی خاص، که حتی مراجع عظام را زیر سئوال می‌برند، با نام ولایت عملا در مسیر ولایت‌ستیزی حرکت می‌نمایند، آزادانه طراح هر سخن ناحقی می‌باشند از برخورد معاف باشند ولی سایت آینده که تنها دغدغه‌اش پردازش به فرصت‌‌طلبی‌های در نقاب ارزش می‌باشد و از جریانات مشکوک تهدید کننده نظام اسلامی سخن می‌گوید، این چنین مورد بی‌مهری واقع شود؟

فاتحی می‌نویسد: وقتی حاصل چندسال مدیریت رسانه‌ای به سبک نقاب ارزش! تنها نتیجه انحصارگرایی و فرصت‌طلبی غیراخلاقی به دنبال داشته، چطور این دوستان از مدیریت دیگران حرف می‌زنند؟ 

... اینکه سایت آینده دیدگاه شهروندان دردمند و درعین حال ولایی را مطرح می‌کند، سریع فیلترینگ ما حساس می‌شود. 

وی در پایان می‌نویسد: بگذارید در فضای حداقل اصول‌گرایانه، مردم دیدگاه‌های‌شان را مطرح نمایند و اگر جریانی، افراط را رویه نموده است، در واقع فضای مدیریتی از دست اصول‌گرایان دارد خارج می‌شود... بگذارید شهروندان جامعه اسلامی و آنهائی‌که در مرام اصول‌گرایی هستند و تنها دغدغه نظام اسلامی دارند، ازاصول و آرمانهای اسلامی دفاع نمایند ...

متن کامل این یادداشت را می‌توانید در اینجا بخوانید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
2
لطفا دليل اين فيلتر شدن را اطلاع رساني كنيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین