کد خبر: ۱۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰

طنز/ عبور از خط قرمز با خوردن گوشت جن!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- شهرام شكیبا در خبرآنلاین نوشت: محمد الزغبی، یكی از مفتیان وهابی كشور مصر در فتوایی جدید خوردن گوشت جن را حلال اعلام كرده است. این مفتی وهابی گفته: «دلیل بنده برای حلال دانستن خوردن گوشت جن این است كه اجنه در شكل شتر و چارپایان ظاهر می‌شوند. بر همین اساس نماز خواندن در جایی كه شتر وجود دارد نیز جایز نیست زیرا محل تجمع عفریت‌هاست. خوردن گوشت شتر جن‌زده نیز جایز است، زیرا به صورت همیشگی درون بدن انسان یا حیوانات نمی‌ماند.»

***

خواندن خبر مربوطه چند سؤال و مسأله را در ذهنم ایجاد كرد كه بدین وسیله به اطلاع عموم مفتیان وهابی و... به جهت پاسخ‌گویی معروض می‌دارم.

۱- آیا اگر جایی كه شتر باشد در واقع محل تجمع عفریتان می‌شود، بهتر نیست جلویشان نماز بخوانیم تا بلكه به راه راست هدایت شوند؟

۲- اگر جنی عوض شتر، به مرغ وارد شود و مرغ مربوطه تخم كند، تكلیف «تخم جن» به دست آمده چیست. آیا نیمرو كردنش كراهت دارد؟ اگر مقلدان‌تان به نیمروی تخم‌جن، رب گوجه فرنگی اضافه كنند چه حكمی خواهد داشت؟

۳- اگر جنی را كه در شتر وارد شده، پیروان‌تان بخورند، جن مأكول از چه راهی دفع می‌شود؟ آیا مصرف مسهل ضروری است؟

۴- فرض می‌كنیم جنی وارد شتر شده باشد. پیروان شما كه شتر را یكجا قورت نمی‌دهند. بخشی از گوشت شتر را ممكن است بخورند. در این صورت كدام عضو جن را خورده‌اند؟ آیا ران شتر جن‌زده دقیقاً حاوی ران جن مذكور است؟ یا ممكن است یك جای دیگر جن در آن باشد؟

۵- اگر از قضای روزگار شتر جن‌زده، شتر نجاستخوار هم باشد چه حكمی دارد؟

اطلاعیه

بار دیگر دست دشمنان و از خط قرمزگذران و سیاسی‌كاران از حلقوم مفتیان وهابی به در آمده است. البته ما به این ماجرا می‌خندیم ولی به‌هرحال وهابیون باید بدانند كه با این فتوی دارند از خط قرمز‌ها عبور می‌كنند. لذا آگاه باشند كه اگر به این اعمال خود ادامه دهند ما نیز به وظایف قانونی خود عمل می‌كنیم و كار‌هایی می‌كنیم كه به صلاح بشریت نیست. ما امضا‌كنندگان این بیانیه به صورتی خود‌جوش عن‌قریب تنوره كشیده به مصر می‌رویم و تكلیف این مفتی وهابی را روشن می‌نماییم.

امضا: الهاک دیو، عباس غ، فولاد زره‌دیو و والده مكرمه، اژدهای هفت‌سر، اكوان دیو، جریان انحرافی، عفریت جادو، چهل دزد بغداد، دیو سفید، خناس ارجمند، دوالپا، جادوگر شهر اوز و...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین