کد خبر: ۱۳۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶

90 نفر از ارتشیان و سپاهیان درجه سرتیپی گرفتند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی‌(عج) 90 نفر از ارتشیان و سپاهیان از سوی مقام معظم رهبری به درجه سرتیپ دومی نائل شدند. 

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح در جمع مسئولان عالی رتبه نظامی پس از اعطای درجه سرتیپ دومی به جمعی از امیران و سرداران ستاد كل گفت: درجه امیری و سرداری افتخاری برای آن دسته از سربازان امام زمان‌(عج) و سربازان ولی امر است كه به مرحله‌ای از كاردانی و تبحر می‌رسند و با این درجه می‌توانند راسا یگان‌هایی را سازماندهی كنند و به كار بگیرند.

سرلشكر بسیجی دكتر سیدحسن فیروزآبادی افزود:‌ سرداران و امیران و سربازان در نیروهای مسلح همه افتخارشان سربازی اسلام است؛ سربازی اسلام ناب محمدی (ص) و مدافعان ارزش‌ها و میهن عزیز اسلامی و بزرگمان ایران هستند، ‌بنابراین نگهداری آمادگی در وجود سردار و امیر و ایجاد آمادگی دائمی در یگان‌هایی كه تحت امر و در كنار شما خدمت می‌كنند از مهم‌ترین انتظارات فرماندهی معظم كل قوا و ملت عزیز ایران است.

وی افزود: سرداران و امیران بدانند در مملكت آقا و در خدمت او و زیر امر نائب او خدمت می‌كنند و كار و تلاش، مجاهدات و‌ دفاع‌شان از ارزش‌ها و از تمامیت ارضی سرزمین اسلامی و مستضعفان عالم، همه در مسیر مكتب اسلام ناب محمدی (ص) كه امروز امام زمانش حضرت مهدی (عج) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین