کد خبر: ۱۴۸۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵

سوء استفاده از دختران جوان با عرفان قلابی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ماجراي دستگيري اين مدعي دروغين عرفان از آن جا آغاز شد که چند روز قبل دختر جواني اهل يکي از شهرهاي استان مازندران، شکايتي را به پليس تقديم و عنوان کرد: هنگامي که در فضاي اينترنت مشغول چت و گفت وگو بودم با فردي آشنا شدم که ادعا مي کرد با فرشتگان و ملائک در ارتباط است.

وي افزود: اين متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخي حرف ها و عبارات مدعي شد که از آينده من باخبر است و به همين دليل مسائلي را درباره آينده من عنوان کرد. شاکي عنوان کرد: اين فرد شياد توانست با حيله گري خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بيشتر کنم، بنابراين پس از آن که چندين بار در چت با يکديگر گفت وگو کرديم، با هم شماره تلفن رد و بدل کرديم و از آن پس ارتباطات تلفني ما آغاز شد.

پس از گذشت مدتي اين تماس ها به ملاقات حضوري انجاميد تا جايي که وي در يکي از ملاقات ها از من سوء استفاده کرد و از اين روابط به طور مخفيانه عکس گرفت. دختر جوان افزود: مدعي دروغين عرفان سپس از من خواست که به هر طريقي که شده با او ازدواج کنم ولي من مخالفت کردم و او مرا تهديد کرد که اگر با اين ازدواج مخالفت کنم تصاوير گرفته شده از روابطمان را در اينترنت منتشر مي کند.

ادامه گزارش حاکي است پس از دريافت اين شکايت به دستور سرهنگ رستمي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران، گروهي از مأموران زبده پليس، مأمور تحقيق و بررسي درباره اين پرونده و همچنين شناسايي و دستگيري متهم شدند. مأموران با رديابي و بررسي ايميل هاي ارسالي فرد شياد، مخفيگاه وي را شناسايي و وي را به طور غافلگير کننده اي، دستگير کردند.

متهم نيز در اعترافات خود گفت: از آن جا که با علوم غريبه آشنا بودم با پرسه زدن در اينترنت و اتاق هاي چت با دختران جوان ارتباط برقرار مي کردم و سپس با به کار بردن الفاظ عارفانه در صدد فريب دختراني که خرافاتي و زودباور بودند برمي آمدم. در پي دستگيري متهم تحقيقات درباره ارتکاب جرايم ديگر نيز از سوي وي ادامه دارد.

به گزارش خراسان،يکي از کارشناسان پليس فتا به خراسان گفت: بسياري از مجرمان براي انجام اقدامات مجرمانه خود، به اينترنت روي مي آورند و در اين ميان فضاي چت روم نيز، مکاني است که افراد بدون داشتن کمترين اطلاعي از هويت يکديگر با هم ارتباط برقرار مي کنند. اين کارشناس افزود: کلاهبرداران و افراد شياد حداکثر سوء استفاده از اين فضا را مي کنند و چه بسا افراد زود باور را فريب مي دهند. وي گفت: اگر جوانان و نوجوانان هوشياري لازم را نداشته باشند فضاي چت روم مي تواند به فضاي خطرناکي تبديل شود به گونه اي که شيادان به راحتي مي توانند با استفاده از الفاظ متفاوت، چرب زباني و ادعاهاي واهي جوانان و به خصوص دختران جوان را فريب دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین