کد خبر: ۲۰۰۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰

توقیف پراید با جریمه 4میلیون و 900 هزار تومانی/10 کشته و 32مصدوم در تصادفات 24ساعت گذشته

در تصادفاتی که در جاده های ایران رخ داد، 10نفر کشته و 32نفردیگر مجروح شدند، این در حالی است که یک دستگاه خودروی پراید با جریمه 49 میلیون ریالی در آزاد راه ساوه-همدان متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی- گفت: یکدستگاه خودروی سواری پراید دیروز دوشنبه به علت داشتن سرعت غیر مجاز در آزاد راه ساوه-همدان و عدم توجه به فرمان ایست پلیس مبنی بر توقف، مورد تعقیب قرار گرفت. این خودرو پس از متواری شدن توسط ماموران پلیس آزاد راه ساوه - همدان متوقف و در بررسی به عمل آمده از سیستم اجرائیات مشخص شد خودروی دارای 98 فقره تخلف به میزان 49 میلیون ریال جریمه است. گواهینامه راننده خاطی دارای 30 نمره منفی بوده که برابر مقررات ، خودرو به پارکینگ منتقل و گواهینامه راننده نیز ضبط شده است.

بی احتیاطی دو کشته و 6 مجروح برجای گذاشت

واژگونی دو دستگاه وانت پیکان در اتوبان کربلا شهرستان ساوه استان مرکزی 2 کشته و 6 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی- فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی- با اعلام این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودروی پیکان وانت در اتوبان کربلا (ساوه - همدان) ماموران پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند. متأسفانه در این حادثه راننده براثر شدت جراحات وارده در دم فوت و شش نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و توسط تیم های پزشکی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. بر اساس اعلام کارشناسان تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و در نتیجه خروج از جاده و واژگونی خودرو علت بروز این حادثه عنوان شده است.

سرهنگ حسنی افزود:در سانحه دیگری که باز هم واژگونی یک دستگاه وانت پیکان را در پی داشت ماموران به محل اعزام که مشاهده کردند راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. کارشناسان تصادفات پلیس راه علت واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه در سر پیچ دانست.

 راننده پراید حادثه آفرید

بی احتیاطی راننده خودرو پراید حادثه ساز شد و آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از ایشان بیدرنگ زنگ ایستگاه 56 ساعت 11:15 دقیقه ظهر امروز سه شنبه به صدا درآمد و آتش نشانان به سمت شهرک حکیمیه خیابان باباییان نبش خیابان فرهنگ حرکت کردند.

واحد کیانی، رئیس ایستگاه 56 گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودرو پراید به جدول کنار خیابان برخورد کرده و کنار خیابان متوقف شده است. آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی و قطع برق خودرو کردند و سرنشینان این خودرو که زن و شوهری به همراه دو فرزند خردسال خود بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که خوشبختانه مشخص شد آسیب جدی ندیده اند و تنها دچار شوک شده اند.

انحراف به چپ سوزوکی قربانی گرفت

سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به ایسنا گفت: تصادف یک دستگاه سواری سوزوکی با موتورسیکلت در کیلومتر20 جاده زیباکنار در استان گیلان سبب مرگ دو تن شد. وی علت این حادثه که در ساعت 5 دقیقه بامداد دیروز دوشنبه رخ داده را انحراف به چپ از سوی راننده سواری سوزوکی اعلام کرد.

سلبی همچنین از وقوع تصادف منجر به فوت میان یک دستگاه سواری 405 با سواری پراید در کیلومتر 37 شیراز به شاه‌پریان در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در پی این حادثه که به علت توجه‌نکردن به جلو از سوی راننده سواری پژو 405 در ساعت 1:15 بامداد دیروز دوشنبه رخ داده، دو تن جان خود را از دست دادند و یک تن نیز مجروح شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر 85 محور آباده به اصفهان سبب مرگ دو تن و زخمی‌شدن یک تن دیگر شد، گفت: این حادثه در ساعت 15:20 دیروز دوشنبه رخ داد و علت آن از سوی کارشناسان پلیس‌راه، توجه‌نکردن به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام شد.

وی درباره مهمترین علل وقوع تصادفات جاده‌ای در روز گذشته گفت: توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم در صدر علل بروز حوادث رانندگی در روز گذشته بود که از این میان 38 درصد از تصادفات منجر به واژگونی خودروها شده و 11 درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده بود.

سلبی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور نیز اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، تمامی محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

یک کشته در حادثه رانندگی محور مشهد - تربت حیدریه

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکز ی خبر گفت : این حادثه بامداد امروز بر اثر تصادف یک دستگاه وانت پیکان با یک سواری پراید در محور مشهد - تربت حیدریه روی داد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید جان باخت.
سرهنگ صفایی انحراف به چپ خودروی وانت پیکان را علت این حادثه اعلام کرد.

کشته و مجروح شدن چهار نفر در اتوبان ساوه - سلفچگان

مهدی فراهانی، معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم به مهر افزود: تصادف دو دستگاه کامیون از جمله این حوادث بود که در آن چهار نفر کشته و مجروح شدند. این حادثه در اتوبان ساوه - سلفچگان رخ داد که در آن یک نفر فوت و سه نفر مجروح شدند.

معاون اورژانس قم از تصادف مینی بوس با وانت خبر داد و بیان داشت: این حادثه منجر به واژگونی مینی بوس شد. فراهانی با اعلام اینکه این حادثه در کیلومتر 2 جاده قدیم قم - تهران روی داده است اظهار کرد: در این حادثه 17 نفر مجروح شدند. 12 نفر از مجروحان حادثه توسط پرسنل اورژانس قم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل و پیج نفر دیگر نیز به صورت شخصی به مراکز درمانی مراجعه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین