کد خبر: ۲۰۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰

تخریب "خانه جهنمی" رباینده سه دختر در کلیولند

خانه‌ای که آریل کاسترو در آن سه دختر ربوده‌شده آمریکایی را برای سال‌ها نگه داشته بود، تخریب شد. این مرد ۵۳ ساله به حبس ابد بدون حق آزادی مشروط محکوم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این خانه که در شهر کلیولند ایالات اوهایو قرار داشت، صبح‌ چهارشنبه ۷ اوت در هم کوبیده شد.

آریل کاسترو، ۵۳ ساله، راننده سابق اتوبوس مدرسه، هفته پیش در دادگاه به حبس ابد و هزار سال حبس اضافه محکوم شد. او به صدها اتهام از جمله تجاوز و آدم‌ربایی اقرار کرد و طبق یک حکم توافقی، بدون امکان آزادی مشروط، محکوم شده است. این مرد آمریکایی در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴، سه دختر را در شهر کلیولند ربود.

از این سه قربانی، میشل نایت اکنون ۳۲ سال دارد، آماندا بری ۲۷ ساله است و جینا دی‌هیسوز هم ۲۳ سال دارد. پیش از تخریب این خانه، خانم نایت برای دقایقی در مقابل آن ایستاد و به اسارتگاه خود در ۱۱ سال گذشته خیره شد. او در دادگاه، از این دوران به عنوان "جهنم" یاد کرده بود.

پس از آن کارگران شروع به تخریب این خانه جهنمی کردند و تماشاگران هم کف زدند. ظرف چند دقیقه، این خانه به تلی از خاک‌روبه تبدیل شد. به کارگران گفته شده بود کل اجزای این خانه را خرد و منهدم کنند چون این نگرانی وجود داشت که کسی بخش‌هایی از این خانه را بردارد و در اینترنت به حراج بگذارد.
 
آریل کاسترو در ماه مه دستگیر شد؛ زمانی که یکی از این زنان موفق شد از خانه بگریزد و درخواست کمک کند. او به قتل نیز متهم شده بود. زمانی که یکی از زنان باردار بود، آریل کاسترو او را مورد ضرب و شتم قرار داده و از غذا خوردن منع کرده بود که این منجر به سقط جنین شده بود.
در پی اعلام رای دادگاه، دفتر حقوقی که نمایندگی زنان را بر عهده داشت، گفت آنها از نتیجه "راضی" هستند.

به گزارش بی بی سی، در این دادگاه که روز جمعه ۲۶ ژوئیه در شهر کلیولند برگزار شد، قاضی خطاب به آریل کاسترو چندین بار تاکید کرد که او هرگز اجازه خروج از زندان را نخواهد یافت. املاک و دارایی های او نیز مصادره خواهد شد و نامش به فهرست متخلفان جنسی اضافه می‌شود.

توافق بر سر این حکم باعث شد که اتهام‌های دیگری به او وارد نشود و حکم اعدام هم صادر نشود. در این دادگاه آریل کاسترو به قاضی گفت خودش در کودکی قربانی آزار جنسی بوده است.
این مرد ۵۳ ساله گفت: "اعتیاد من به پورنوگرافی علاوه بر مشکلات جنسی، تاثیر منفی زیادی بر ذهنم گذاشته است."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین