کد خبر: ۲۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

موافق وزیرپیشنهادی تعاون/به وزیری که تخصص مدیریت استراتژیک دارد، نیازمندیم

نماینده بندرعباس گفت:اقبال نهادهای کارگری و کارفرمایی در چند هفته اخیر به ایشان نشان از جایگاه ویژه ایشان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرامی، نماینده بندرعباس، در دفاع از علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر وزیری که مسوولیت وزارت کار را داشته باشد چه تخصصی باید داشته باشد؟ مدیریت بر این وزارتخانه نیازمند مدیریت استراتژیک است که حوزه تخصصی آقای ربیعی است.

وی افزود: تجربیات و تخصص آقای ربیعی، برای اثبات تونمندی مدیریت وی کافی نیست؟ ایشان نه مدیریت اجرایی صرف بلکه سوابق اجرایی مشخص دارد و چندین کتاب و مقاله منتشر کرده و 40 پایان نامه در حوزه کار آفرینی دارد. چنان صلاحیت علمی دارد که پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور شده است.

نماینده بندرعباس گفت: آقای ربیعی سال ها دبیری ستاد مبارزه با فساد اداری داشته و کتاب هم در این خصوص دارند و به جریان اندیشه در مبارزه با فساد کمک کرده اند و در مبارزه با فساد صاحب صلاحیت است.

وی یادآور شد: آقای ربیعی از خانواده کارگری است و تجربه کارگری دارد و تجربه عضویت در هیات مدیره چندین شرکت و عضو موسس دانشگاه کار و عضویت در شورایعالی کار نشان از تجربه ایشان در حوزه کار دارد.

وی تصریح کرد: اقبال نهادهای کارگری و کارفرمایی در چند هفته اخیر به ایشان نشان از جایگاه ویژه ایشان است.

آرامی سپس از حمله های منتقدان داخلی و خارجی به او طی روزهای اخیر گلایه کرد و گفت: آقای ربیعی سرباز بی ادعای انقلاب بوده و از این نظر سابقه درخشانی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین