کد خبر: ۲۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
تبلیغات

چرا باید فالوور خرید

اینستاگرام اپلیکیشنی رایگان است که به راحتی در دسترس کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است و افراد می‌توانند در حوزه‌های مختلف در آن به فعالیت بپردازند و کسب و کار خود را معرفی کرده و خدمات و محصولات‌شان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. پس هر چه شما در این فضا دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید، بیشتر دیده می‌شوید.
چرا باید فالوور خرید
آفتاب‌‌نیوز :

افرادی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می‌کنند، می‌دانند که اساس این برنامه بر دیده شدن بیشتر است؛ بنابراین خرید فالوور واقعی برای این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا می‌گوییم خرید فالوور واقعی؟ و چرا نباید اقدام به خرید فالوور فیک کرد؟ و آیا اساسا خرید فالوور برای اینستاگرام کار صحیحی است یا خیر؟ چنانچه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید، ما ضمن پرداختن به تاثیر داشتن فالوور بیشتر به این سوالات نیز پاسخ خواهیم داد. در انتهای این مطلب نیز سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در صورت نیاز اقدام به خرید فالوور نمایید.

اینستاگرام و اهمیت داشتن فالوور بیشتر

اینستاگرام اپلیکیشنی رایگان است که به راحتی در دسترس کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است و افراد می‌توانند در حوزه‌های مختلف در آن به فعالیت بپردازند و کسب و کار خود را معرفی کرده و خدمات و محصولات‌شان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. پس هر چه شما در این فضا دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید، بیشتر دیده می‌شوید. در این برنامه توسط فالوور واقعی خود لایک و کامنت دریافت می‌کنید و این امر باعث می‌شود در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری پیج شما را ببینند و شما را دنبال نمایند. اما به دلیل آن که پروسه جذب فالوور ممکن است زمانبر باشد بسیاری از افراد از راه‌های میانبر استفاده کرده و اقدام به خرید فالوور می‌کنند.

آیا خرید فالوور برای دیده شدن بیشتر موثر است؟

اجازه دهید این بخش را با ذکر یک مثال ساده روشن کنیم. هنگامی که در بین پیج‌های اینستاگرام پیجی را می‌بینید که تعداد افرادی که آن را دنبال می‌کنند، یعنی فالوورهایش کم است، ناخودآگاه میل و رغبتی برای فالوو کردن آن پیدا نمی‌کنید. چرا؟ چون احساس می‌کنید مطالب و یا کالایی که در این پیج ارائه شده از جذابیت چندانی برخوردار نبوده است. اما عکس آن نیز صادق است، زمانی که پیجی را می‌بینید که تعداد فالوور‌های آن برای مثال ۱۰۰K و یا ۱۰M است (البته جدای از افراد سلبریتی و معروف که مردم همواره مشتاق دنبال کردن آن‌ها و اطلاع یافتن از سبک زندگی‌شان هستند) متوجه می‌شوید در این پیج مطالب با ارزشی ارائه شده و یا کالایی که در این پیج به فروش می‌رسد خریداران و مشتاقان بسیاری دارد، بنابراین شما هم مشتاق می‌شوید این پیج را ببینید و در واقع آن را فالوو نمایید.

اما روی این نکته هم باید تاکید کنیم که خرید فالوور زمانی می‌تواند موثر باشد که در کنار آن شما محصولات و خدمات خود را بتوانید به بهترین شکل معرفی کنید به طوری که برای فالوورهایتان جذابیت داشته باشد و آن‌ها متوجه شوند شما برای آن‌ها وقت می‌گذارید و به کامنت‌ها و سوالات‌شان با روی خوش پاسخ می‌دهید.

خرید فالوور واقعی چه مزایایی در ارتقای پیج شما خواهد داشت؟

چرا باید فالوور خرید

ارتباط مستقیم با کاربر واقعی

به دلیل آن که در اینستاگرام شما همواره با فالوور‌های خود در ارتباط هستید، خرید فالوور واقعی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. نظرات و پیشنهاد‌های آن‌‎ها می‌تواند در پیشرفت کسب و کار شما موثر باشد. بخصوص افرادی که در پیج خود با فالوورهایشان به تعامل می‌پردازند و آن‌ها را در عملکرد پیج سهیم می‌کنند، می‌توانند موفق‌تر باشند؛ بنابراین سعی کنید تا جایی که می‌توانید از خرید فالوور فیک که هیچ تاثیری بر پیج شما ندارند خودداری نمایید.

خبردار شدن از فعالیت رقبا

داشتن فالوور‌های واقعی می‌تواند به شما کمک نماید تا بتوانید به راحتی از روند کاری فالوورهایتان باخبر شوید، زیرا کامنت‌ها و لایک‌هایی که دریافت می‌کنید، می‌تواند به شما نشان دهد تا چه اندازه مخاطبان پیج شما را به دیدن پیج‌های رقیب‌تان ترجیح داده و خرید کردن از شما و دریافت خدمات‌تان را به پیج‌های رقیب ترجیح می‌دهند. شما بخصوص با خرید فالوور واقعی ایرانی می‌توانید این قابلیت را به صورت بهتر و کامل‌تری در اختیار داشته باشید.

لایک و کامنت فالوور واقعی و فیک با هم متفاوت است

هنگامی که اقدام به خرید فالوور واقعی می‌کنید خودتان متوجه تفاوت‌ها می‌شوید. فالوور فیک هیچ عملکردی در پیج شما ندارد، در حالی که هر فالوور واقعی دارای نام و عکس است، هر پست شما را لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد و فعالیتش فرقی با خود شما در اینستاگرام ندارد.

فرآیند خرید فالوور اینستاگرام چگونه است؟

خرید فالوور از آن‌چه که فکر می‌کنید ساده‌تر است و می‌توانید در کمترین زمان تعداد زیادی فالوور را به فالوور‌های پیشین خود بیفزایید و در بین پیج‌های بسیار فراوانی که در اینستاگرام فعالیتی شبیه به فعالیت شما دارند، بدرخشید و در اکسپلور اینستاگرام بیشتر دیده شود و مخاطبان بیشتری را به خود جذب نمایید.

در حال حاضر سایت‌هایی هستند که در زمینه فروش فالوور، لایک و کامنت و .. فعالیت می‌کنند، اما اگر شما به دنبال خرید فالوور واقعی هستید و می‌خواهید فالوور‌هایی که می‌خرید بدون ریزش باشد و برای شما بازخورد خوبی را به همراه داشته باشد، خرید خود را از سایت‌های معتبر انجام دهید که هر زمان بتوانید از پشتیبانی و راهنمایی آن‌ها برخوردار گردید.

چرا باید فالوور خرید

پکیج‌های فالوور هدفمند در حال حاضر با قیمت مناسب ارائه شده است و قرارگیری آن‌ها روی پیج شما تنها در مدت چند ساعت اتفاق می‌افتد. خرید فالوور هدفمند این مزیت را دارد که در فالوور‌ها در جهت و راستای فعالیت شما فعالیت می‌کنند.

به همین جهت است که پیشنهاد می‌کنیم اگر پیج اینستاگرام دارید و مایلید فعالیت خود را در این پلتفرم افزایش دهید، حتما اقدام به خرید فالوور و مهم‌تر از آن خرید فالوور واقعی نمایید.

فالوور واقعی به چه فالووری گفته می‌شود؟

این نوع فالوور به اکانت‌هایی گفته می‌شود که دارای صفحه در برنامه اینستاگرام هستند و بخشی از بخش‌های صفحه‌شان کامل شده است. فالوور‌های واقعی بر خلاف فالوور‌های فیک دارای عکس پروفایل هستند و قسمت بیو را کامل کرده‌اند. نام کاربری و نامی که برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اند، نام مشخص و صحیحی است.

ما در ادامه قصد داریم مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که با مراجعه به آن بتوانید خرید فالوور را در پکیج‌های مختلف انجام دهید.

آسان فالوور معتبرترین مرکز خرید فالوور

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که بتوانید به صورت آنلاین خدمات مختلف مربوط به شبکه‌های اجتماعی را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت آسان فالوور به آدرس الکترونیکی www.asan-followers.com بزنید.

آسان فالوور امکان خرید فالوور واقعی اینستاگرام را در پکیج‌های مختلف از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰۰ فالوور را با قیمت‌های متنوع برای شما فراهم کرده است. در ادامه به شما خواهیم گفت که با خرید هر پکیج فالوور شما از چه قابلیتی برخوردار می‌شوید؟

چرا باید فالوور خرید

  • شروع آنی فعالیت فالوور‌ها پس از خرید و نصب روی پیج شما
  • برای استفاده از پکیج نیازی به پسورد ندارید.
  • نیازی به فالوو کردن ندارید.
  • تعداد فالووری که می‌خرید با سرعت بسیار بالا در اختیار شما قرار گرفته و شروع به فعالیت خواهند کرد.

برای خرید فالوور واقعی از سایت آسان فالوور کافیست بسته و پکیج مورد نظر خود را از داخل سایت انتخاب نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های پرداخت امن انجام دهید. بسته‌ای که خریداری می‌کنید در مدت حداکثر ۲۴ ساعت، روی پیج شما قرار خواهد گرفت. اگر پیج شما در حالت پرایوت و یا خصوصی قرار دارد لازم است برای این منظور تا زمان قرارگیری فالوور‌ها روی اکانت‌تان پیج خود را از حالت خصوصی خارج نمایید.

همچنین اگر برای خرید فالوور نمی‌دانید انتخاب چه پکیجی برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید با کارشناسان و بخش پشتیبانی آسان فالووور ارتباط برقرار نمایید تا در این خصوص از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید. آسان فالوور به صورت ۲۴ ساعته آماده جوابگویی به کاربران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین