کد خبر: ۲۱۲۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

90 دقیقه در تبریز فحش ناموس خوردم،حکمش کو؟

سرمربی تیم استقلال گفت:آقای حسن زاده عزیز،اگر مبلغی در قرارداد من با تراکتورسازی ذکر نشده به سازمان لیگ برمی گردد نه امیر قلعه نوعی.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه نوعی در حاشیه تمرین روز دوشنبه استقلال عنوان کرد:تمرینات خوبی را از روز گذشته شروع کرده ایم.امیدوارم روز چهارشنبه با یک بازی خوب و هماهنگ به فینال صعود کنیم.بچه ها برای این بازی مصمم هستند.البته بازی رفت هم خوب کار کردیم.

آقایانی که دنبال کیفیت بودند الان هم می گویند ما بی کیفیت بازی می کنیم.یک تیم ایرانی برای اولین بار در کره تیم میزبان را تحت فشار قرار داد.امیدوارم روز جمعه،روز خوبی باشد.

وی درباره غیبت آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در این مسابقه گفت:به طور حتم نبود این ها مهره ها که بازیکنان کلیدی و وزنی هستند تاثیرگذار است.ما هم با تغییراتی که می دهیم سرعت خط میانی بالا می رود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت خسرو حیدری و محمد قاضی برای این مسابقه اظهار داشت:خسرو صد در صد هست ولی وضعیت قاضی امروز مشخص می شود.

وی ادامه داد:مردم ایران در ادوار تاریخ نشان دادند که در صحنه هستند.با معرفت هستند.من مطمئن هستم که روز چهارشنبه مردم  آبی خواهد بود.من امروز درباره جامعه فوتبال صحبت کردم.حرفم را تکمیل  و تصحیی می کنم که درصدی از جامعه فوتبال دلشان نیست که استقلال برنده شود.

سرمربی استقلال افزود:چطور ممکن است گزارشگر بازی ناراحت است که چرا استقلال در مسابقه رفت خوب بازی می کند.یکجوری می خواهند کینه شان را نشان بدهند.اینها دلشان نیست که استقلال با قلعه نوعی نتیجه بگیرد و می خواهند نوکری اجنبی را کنند.

وی درباره روند بازی استقلال در مسابقه رفت گفت:بازی قبلی ما تا قبل از گل خوب بودیم.پس از گل بچه ها احساسی شدند.

سرمربی استقلال درباره بازی برگشت اظهار داشت:ما دو هدف را دنبال می کنیم.یکی اینکه گل نخوریم و دیگر اینکه به بازی سرعت بدهیم و گل بزنیم.

قلعه نوعی درباره اینکه بهتر بود این حرفها را پس از بازی می گفت تا تیم آرامش بیشتری داشته باشد اظهار داشت:حضرت امام علی می فرماید حرف حق را بزن حتی اگر همه علیه تو بشورند. 6 ماه است  با برنامه 90 کاری نداریم اما در همه حرفهایش تکه می اندازد.گزارش جلال مرادی که ناظر بازی ما با ذوب آهن بود را بیاورید..چرا من اخراج نشده ام.

اگر من توهین کرده ام چرا در این بازی  اخراج نشدم.تمام احکام  کمیته انضباطی در این مدت یا جریمه بوده است یا محرومیت اما من برای کاری که نکردی هم جریمه می شوید و هم محروم.بعدش هم می گویند اگر به فینال بروید می بخشیم.اگر قرار است شما من را ببخشید  به جای یک بازی 5 بازی می روم بالا می نشینیم.چه اشکالی داشت که این آقایان حکم را پس از بازی سئول اعلام می کردند.من در بازی هفته اول 90 دقیقه در تبریز فحش خوردم،فحش ناموس خوردم،حکمش کو؟

سرمربی استقلال درباره اینکه حسن زاده گفته است در قراردادش با تراکتورسازی مبلغی قید نشده است که او معترض باشد گفت:اگر در قرارداد ذکر نشده در سازمان لیگ ذکر شده است.به من چه ارتباطی دارد؟این ها حرفهای بچه گانه است.

وی درباره داوری های لیگ برتر و حواشی رخ داده در این باره  عنوان کرد:سه تا بازی را در این لیگ باختم که عین سه تا کارشناسان 90 که توجیه شده می آیند و همه صحنه ها هم نشان داده نمی شود مشخص کردند که  صد در صد روی اشتباهات داوری باختیم.

سرمربی استقلال افزود:8 سال است می گویم اهل فن ها را خانه نشین کردند.آقای حسن زاده عزیز،اگر مبلغی در قرارداد من با تراکتورسازی ذکر نشده به سازمان لیگ برمی گردد نه امیر قلعه نوعی.اگر می خواهید خودتان را توجیه کنید من را خراب نکنید.

وی ادامه داد:داوران ما،داوران سالمی هستند ولی دو،سه ایراد دارند.یک اینکه شغلشان داوری نیست.باید به سمتی برویم که شغلشان داوری باشد.میلیاردها پول هست ولی سهم داوران کم است.با همه این ها اشتباهات جزوی از داوری است.

سرمربی استقلال افزود:دایی یک هفته برنامه ریخته ولی یک دفعه ذهنش بر هم ریخته است.بازی تراکتور و سپاهان و تراکتور استقلال اشتباه کردند و جام را از من گرفتند.زمان نظری این طرح را دادم و الان هم می گویم.یک درصدی از بلیط فروشی را به داوران بدهند.

قلعه نوعی افزود:از حمایت های  دادگان،پروین و رویانیان تشکر می کنم.این هایی که منظور من بود جامعه فوتبال نیستند.عقبه ای ندارند.میکروفنی دارند و حرفی می زنند.مگر می شود گفت که چرا اف سی سئول بهتر بازی می کند.من حرفهای صبح خودم را تصحیح می کنم و عذرخواهی می کنم که بخشی از جامعه فوتبال با ما نیستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین