کد خبر: ۲۱۳۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

بررسی طرح پیشنهاد حذف دهک‌های بالا از یارانه به جلسه فردای کمیسیون موکول شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز(شنبه) این کمیسیون گفت که موضوع استفاده دولت از منابع صندوق توسعه ملی برای کمک به بودجه در این جلسه مطرح شد اما دراین‌باره جمع‌بندی خاصی صورت نگرفت و نتیجه‌گیری در این رابطه به جلسات آینده موکول شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین اظهار کرد: بررسی موضوع حذف دهک‌های بالای درآمدی از پرداخت یارانه نقدی که در کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مصوب شده بود، در جلسه‌ امروز مطرح نشد و به جلسه‌ فردا ( یکشنبه) کمیسیون موکول شد.

وی اضافه کرد: در جلسه بعدازظهر امروز موضوع کسر شش درصد از منابع واریزی به صندوق توسعه ملی مطرح شد که حذف آن رای نیاورد و پیشنهادات جایگزین مطرح شد اما دراین باره جمع‌بندی نشد و قرار شد، دولت امشب این موضوع را بررسی کند و فردا صبح کمیته اقتصادی کمیسیون در این باره تصمیم‌گیری کند و فردا بعدازظهر این موضوع مجددا در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: این که شش درصد به شکل سپرده‌گذاری صندوق در بانک‌های داخلی یا افزایش سرمایه بانک‌های داخلی توسط دولت و یا صندوق و یا برای رد دیون دولت به بانک‌ها پیش‌بینی شود گزینه‌هایی است که در این باره مطرح است و دولت روی آن کار می‌کند.

 دولت یازدهم پیش از این در لایحه اصلاح بودجه 92 کاهش سهم 26 درصدی صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی به 20 درصد را خواستار شده بود تا این شش درصد را برای اختصاص به طرح‌های عمرانی هزینه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین