کد خبر: ۲۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹

دربرنامه 90 امشب عادل با دست پر به پرونده تباني وارد میشود

پرطرفدار ترين برنامه تلويزيون امشب با محوريت تباني در فوتبال روي آنتن مي‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  برنامه 90 امشب یک فرصت استثنایی‌ برای عادل فردوسی‌پور است تا به دور از دغدغه پخش بازی‌های لیگ به بررسی حواشی این روزهای فوتبال ایران بپردازد.

از این برنامه خبر می‌رسد با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ، عادل اطلاعات و آمارهای گسترده‌ای در خصوص بحث تبانی‌ها گردآوری کرده که همین آیتم، محور اصلی بحث‌های امشب است.

البته پيش از آن به دليل برپايي اردوي تيم ملي جهت مصاف با تايلند بخشي از زمان اين برنامه به تيم ملي اختصاص خواهد يافت. پخش تصاوير برگزيده از بازي‌هاي تيم ملي برابر تايلند يكي از آيتم‌هاي اصلي برنامه امشب 90 است.

اين برنامه در صورت عدم بدقولي مدعوين خود چند مهمان ويژه هم دارد كه جهت حضورشان در شبكه 3 و برنامه 90 هماهنگي‌هاي لازم با روابط عمومي فدراسيون فوتبال هم صورت گرفته است.

دانيال داوري و مهرداد بيت آشور امشب در بخش مهمان ويژه تك‌تك يا هر دو با هم حضور خواهند يافت تا همزمان با پخش تصاوير بازي‌هاي‌شان به سوالات عادل فردوسي‌پور پاسخ بدهند. صحبت‌های پرویز مظلومی در خصوص بازیکنان دورگه از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

گفتگوي ويژه برنامه امشب عادل هم به كارلوس كي روش اختصاص خواهد داشت كه با توجه به شايعاتي كه در خصوص رفت و آمدهاي فردوسي‌پور به منزل كي روش در تهران مطرح مي‌شد بايد ديد آيا عادل حاضر مي‌شود دوست صميمي‌اش را در برنامه زنده تلويزيوني در ارتباط با موضوع دعوت شدن بازيكنان نيمكت‌نشين يا مصدوم به اردوي تيم ملي به چالش كشيده و او را سوال پيچ كند يا نه!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین