کد خبر: ۲۱۴۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

نماینده‌ی جامعه‌ی "اهل حق" کرمانشاه: مردم اهل حق در وضعیت ضعیفی به سر می‌برند

نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق در دیدار سران عشایر کرمانشاهی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: مردم اهل حق در وضعیت ضعیفی به سر می‌برند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «سیدفرزاد افضلی» به نمایندگی از جامعه‌ی اهل حق در دیدار سران عشایر و طوایف استان کرمانشاه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، که در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جامعه‌ی اهل حق به‌عنوان شهروندان، روستانشینان و به‌عنوان یک ایرانی با پشتوانه‌ی فرهنگ و تمدنی کهن انتظار توجه بیشتر دولت را دارد.

وی افزود: مردم اهل حق با حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدا، آزادگان و جانبازان بسیاری همواره در خدمت ایران بوده و هست.

نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق استان کرمانشاه، گفت: مردم اهل حق در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز همواره در عرصه‌ی سازندگی ایران حضور داشته و در انتخابات مختلف نیز حضورشان سراسر باشکوه و پررنگ بوده است.

افضلی تصریح کرد: جامعه‌ی اهل حق در سراسر ایران جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر دارد که متاسفانه اغلب آنها در وضعیت ضعیفی به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: گزینش‌های سلیقه‌ای در استخدام ادارات، به‌کار نگرفتن مردمان اهل حق در پست‌های مدیریتی، ورود به حریم شخصی و خصوصی مردمان این آیین و توهین و بی‌مهری توسط روزنامه‌ها، مجلات و ... از مشکلات جامعه‌ی اهل حق است.

به گزارش ایسنا؛ نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق استان کرمانشاه، یادآور شد: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که به مطالبات مردم اهل حق توجه کند و گامی در راستای احقاق حقوقشان بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین