کد خبر: ۲۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

رونالدو: زدن 40 تا 50 گل کار هر کسی نیست

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال تیمش را شایسته صعود به جام‌جهانی دانست و گفت، زدن 40 تا 50 گل هر در سال کار هر بازیکنی نیست اما او به راحتی از عهده این کار برمی‌آید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتبال پرتغال با پیروزی سه بر دو برابر سوئد به جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کرد. در این دیدار کریستیانو رونالدو ستاره میدان بود و هر سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر ثابت کند که در اوج آمادگی به سر می‌برد و شایسته کسب "توپ طلا فوتبال جهان" در سال 2013 است.

رونالدو پس از پایان بازی درباره درخشش خود گفت: آنچه را باید انجام می‌دادم، انجام دادم. مجبور نیستم به کسی پاسخ بدهم. ثابت کردم که رونالدو در زمین حضور دارد. همواره تلاش می‌کنم تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. جنگیدیم و اذیت شدیم و این همواره برای تیم‌های بزرگ رخ می‌دهد.

او افزود: در بعضی از دقایق اجازه دادیم که سوئد بر بازی مسلط شود و حتی با نتیجه‌ دو بر یک هم جلو افتاد اما خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که پیروز از میدان خارج شدیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی در نهایت پیروز می‌شود. در هر دو دیدار رفت و برگشت بهتر از حریف بودیم و شایسته صعود به برزیل هستیم. بازی سختی برابر سوئد داشتیم. خوشحالم که با اقتدار به جام‌جهانی صعود کردیم. سوئد را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادیم. این نشان می‌دهد که پرتغال تیم خوبی است و شایسته صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل است.

رونالدو با سه گلی که برابر سوئد به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 47 رساند تا با پدرو پائولتا، بهترین گلزن تاریخ پرتغال برابری کند. او گفت: این رکوردها روزی شکست خواهند شد اما من به رکوردشکنی توجهی نمی‌کنم؛ چرا که می‌دانم چیزی طبیعی است. شکستن رکوردها اولویت من نیست. تنها می‌خواهم روی موفقیت تیمم تمرکز کنم. به خوبی می‌دانم که پرتغال به من نیاز دارد. به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنم تا تاثیرگذار ظاهر شوم.

به گزارش ایسنا، او درباره شانس خود برای کسب "توپ طلای جهان" نیز گفت: هر سال ارزش خود را با زدن 40 تا 50 گل ثابت می‌کنم. هر بازیکنی نمی‌تواند این تعداد گل را به ثمر رساند. مطمئنا مردم نابینا نیستند و چنین چیزهایی را می‌بینند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین